Moet je wel even met je ID bewijzen dat je mag weigeren je ID te laten zien.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:44 schreef muay-toy het volgende:
zie je er zo jong uit dan? op je 21e? de regel is onder de 20 laat je ID zien! maar je bent 21 dus dan kun je weigeren
dan kan je weigeren, en dan heb je geen bierquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:44 schreef muay-toy het volgende:
zie je er zo jong uit dan? op je 21e? de regel is onder de 20 laat je ID zien! maar je bent 21 dus dan kun je weigeren
Inderdaadquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:45 schreef TNA het volgende:
[..]
Moet je wel even met je ID bewijzen dat je mag weigeren je ID te laten zien.
Ook ABBA fan?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:51 schreef SpaceLlama het volgende:
Meh, ze doen gewoon hun werk. Maken ze een fout bij de verkeerde persoon kunnen ze een hoge boete ontvangen.
Kost je paar seconden extra, en de kassamiep heeft zijn/haar werk ook weer gedaan.
Bitburger+ABBA = Golden!![]()
![]()
Ze doen gewoon der werk... Doet men eindelijk eens de werk... is het nog niet goedquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:52 schreef Gewas het volgende:
Ik zal effe uitleggen waarom ik dit irritant vind. Ten eerste haalde ik op mijn 14de al bier en de keren dat ze om me ID vroegen was op 1 hand te tellen. En ten tweede wordt ik al jaren door iedereen met 'meneer' aangesproken en mensen zeggen altijd 'u' tegen mij dus daarom vind ik het raar als ze opeens naar ID vragen.
Kan je hier in Engeland een boete krijgen van minimaal £500,- voor beide, de verkoper en in dit geval 'de jongen'.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:48 schreef TNA het volgende:
Gistermiddag vroeg een jongen voor me aan de caissière om een pakje "Marlboro Mettel". Twee meter verderop stond een meisje van 14 reikhalzend te kijken. "Je bedoelt", zei de caissière, "Marlboro Menthol?". "Ja", zei de jongen, waarop hij het pakje afrekende en aan het meisje gaf. Beleidsfailure
in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:52 schreef Gewas het volgende:
Ik zal effe uitleggen waarom ik dit irritant vind. Ten eerste haalde ik op mijn 14de al bier en de keren dat ze om me ID vroegen was op 1 hand te tellen. En ten tweede wordt ik al jaren door iedereen met 'meneer' aangesproken en mensen zeggen altijd 'u' tegen mij dus daarom vind ik het raar als ze opeens naar ID vragen.
DER werk!!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:54 schreef SpaceLlama het volgende:
[..]
Ze doen gewoon der werk... Doet men eindelijk eens de werk... is het nog niet goed
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:45 schreef TNA het volgende:
[..]
Moet je wel even met je ID bewijzen dat je mag weigeren je ID te laten zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |