Nou nouquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:20 schreef Titus-Pullo het volgende:
Een kornuit van mij koestert de droom om zich af te trekken in de efteling en dan in de mond van holle bolle gijs klaar te komen om te kijken of ie dan ''dank u wel'' zegt
Mensen die kornuit zeggenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:20 schreef Titus-Pullo het volgende:
Een kornuit van mij koestert de droom om zich af te trekken in de efteling en dan in de mond van holle bolle gijs klaar te komen om te kijken of ie dan ''dank u wel'' zegt
quote:
Ik hoef geen filmpje te zien van zijn broertje die zich aftrekt hoorquote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik hoef geen filmpje te zien van zijn broertje die zich aftrekt hoor
Waarom wil jij mijn broertje zien spuiten?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:22 schreef Mr.Cooper het volgende:
Filmpje? Anders geloof ik je niet.
Ik dacht dat je dat wel lekker vond, je broertje filmen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:24 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Waarom wil jij mijn broertje zien spuiten?
Dat verklaart nog niet waarom jij mee wilt genietenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:26 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat wel lekker vond, je broertje filmen.
Zulke gekken moet je geen trap verkopen, maar meteen aangeven voor dierenmishandeling.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:18 schreef Druktemaker het volgende:
Ik kom net in de woonkamer, halfwakker. Ouders zijn weg. Hoor ik een beetje gekreun, kijk eens goed en toen zag ik het. Die smeerlap liep zich verdomme in ons aquarium af te trekken? Ik heb hem meteen een enorme trap gegeven. Hij mekkerde dat de vissen het lekker vonden.
Wat een gestoorde mensen heb je toch op de wereld.
Staat toch geen straf op dierenseks? (Denk aan die ene fokker hier die het met paarden doet)quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zulke gekken moet je geen trap verkopen, maar meteen aangeven voor dierenmishandeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |