Ja dat zal wel, weet ook wel dat ik daar sneller klaar mee ben, maar gaat erom dat ik niet om de week geld heb voor nieuwe kleren en het toch wel vrij zonde is. Kennelijk heb jij dit wel en gooi jij vervolgens je week oude spullen weg als er wat mee gebeurd is en laat het daarbij, prima jou keus maar niet die van mijquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:22 schreef drijfhout het volgende:
Heerlijk, je ergernis en je woede uitsmeren over een hele periode waarin je uitzoekt hoe je dat luzige overhemdje vergoed kan krijgen, gefrustreerd zoekend naar compensatie, aanschrijvingen de deur uit doen, advocaat in de arm nemen, aangetekende brief versturen, heerlijk op je strepen staan...
Veel beter dan je schouders ophalen en het morgen weer vergeten zijn, zo'n ergernis moet je beslist uitdiepen in plaats van naast je neerleggen.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:29 schreef eleusis het volgende:
Maar even serieus. Diederik_Duck weet veel van knorrenrecht, ik verwacht zijn advies binnen korte tijd in dit topic.
Hahah ja was het maar bij brassen gebeurd. Zou ik er iig niet mee zitten, risico van het vak! Maar dit is toch wel een iets andere situatie.. Het wordt inderdaad tijd voor een belletje naar hem.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:29 schreef eleusis het volgende:
Maar even serieus. Diederik_Duck weet veel van knorrenrecht, ik verwacht zijn advies binnen korte tijd in dit topic.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:36 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
![]()
Ja allicht is dit theoretisch te verhalen (me dunkt dat het wel een od oplevert, mits het verhaal klopt). Alleen: als de andere partij niet meewerkt is het echt niet de moeite er meer werk van te maken, even los van je vermoedelijk niet bijster beste bewijspositie (kroegruzie...).
Dat dusquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:21 schreef JoPiDo het volgende:
je moet hem bellen, waarschijnlijk is hij nu wel afgekoeld en nuchter en kun je op een normale manier vragen hoe jullie dat gaan regelen met het overhemd
als je gewoon rustig blijft en niet meteen gaat roepen dat het een kneus is, dan zal hij het (als het een normaal persoon is) wel begrijpen allemaal
TS claimt een arme student te zijn.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:26 schreef r3gi3boy het volgende:
De kosten van een mooi overhemd kunnen toch wel oplopen tot een 100-150 euro (of nog duurder, wanneer custom-made). Ik vind het dan ook niet gek van TS dat hij geld wilt zien.
...
De politie heeft niks te accepteren die moeten de aangifte gewoon opnemen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:36 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik betwijfel of de agenten jouw aangifte zullen accepteren.
Ik snap dat je het wilt, maar als arme student (zoals TS zegt) heb je echt geen overhemden van 100 of 150 euro in de kast hangen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:26 schreef r3gi3boy het volgende:
De kosten van een mooi overhemd kunnen toch wel oplopen tot een 100-150 euro (of nog duurder, wanneer custom-made). Ik vind het dan ook niet gek van TS dat hij geld wilt zien.
Als iemand je autoruit ingooit dan wil je ook geld zien, ik zie niet in hoe deze situatie daarin verschilt.
Ik denk niet dat een arme student een custom made heeftquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:26 schreef r3gi3boy het volgende:
Als iemand je autoruit ingooit dan wil je ook geld zien, ik zie niet in hoe deze situatie daarin verschilt.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:42 schreef RtN het volgende:
[..]
Nee klopt, daarom dacht ik, ik vraag het hier maar even. Ik denk dat weinig instanties me serieus gaan nemen, maar we zullen zien. Ben bang dat er weinig anders opzit dan de stad ingaan en een nieuwe halen. Maargoed, niet geschoten is altijd mis!
Heb je er ervaring mee? Ik wel, en vandaar dat ik dat zeg. Theorie en praktijk liggen ver uit elkaar.quote:Op zondag 5 juli 2009 09:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
De politie heeft niks te accepteren die moeten de aangifte gewoon opnemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |