abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70636466
Uit het Eindhovens Dagblad:
quote:
Arrestaties in zaak stenengooiers

EINDHOVEN - De arrestatie van een 17-jarig meisje en 21-jarige jongen uit Son, gistermiddag, betekent mogelijk een doorbraak in het zeer moeizame onderzoek naar de stenengooiers.

Ze zijn samen opgepakt in een woning in Geldrop en worden verdacht van betrokkenheid bij de incidenten die leidden tot de dood van de 72-jarige Gerrie van Erp uit Aarle-Rixtel. Een woordvoerster van de recherche noemde felicitaties gisteravond nog 'te vroeg'.

De precieze rol van de twee jongeren wordt nog niet bekend gemaakt, maar er zou sprake zijn van 'heel serieuze verdenkingen' in de complexe zaak. De twee worden het hele weekeinde nog verhoord, ze zijn direct in verzekering gesteld. Het rechercheteam werkt op volle sterke, 17 mensen, door aan de zaak. Meer arrestaties worden niet uitgesloten.

Wat de relatie is tussen de twee verdachten, houdt de politie nog voor zich. De jongeren waren op bezoek in de woning in Geldrop. Hun mogelijke betrokkenheid kwam naar voren tijdens het onlangs heropende onderzoek naar de stenengooiers. Die gooiden in maart en april 2007 tot zes keer toe straattegels naar tegemoetkomende auto's. Hierbij kwam Gerrie van Erp uit Aarle-Rixtel om het leven, haar echtgenoot Bert raakte zeer zwaar gewond. Een 24-jarige automobiliste raakte bij een eerder incident gewond.

De recherche hield eenmaal eerder een verdachte aan, een 18-jarige jongen uit Son werd in september 2007 opgepakt op een hangplek in die gemeente. De politie moest hem echter wegens gebrek aan bewijs laten gaan en liet later weten dat hij niet langer verdacht was. De nu aangehouden 21-jarige inwoner van Son is volgens de woordvoerster een ander. De recherche wees ook eens een hanggroep uit Best en Eindhoven aan als vermeende daders, maar kon die verdenkingen niet hard maken.
Wellicht een doorbraak dus. Ik vind het nog steeds een bizar idee dat mensen dit op hun geweten kunnen hebben en gewoon door kunnen met hun leven, een normaal mens zou zich toch bijkans voor een trein gooien door schuldgevoel?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  PR/Manusje van alles zaterdag 4 juli 2009 @ 11:19:24 #2
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_70636961
een normaal mens zou uberhaupt niet zoiets doen.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_70638259
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
een normaal mens zou uberhaupt niet zoiets doen.
Dat is natuurlijk ook weer zo. Ik kan er werkelijk met mijn verstand niet bij.

"Hee, ik verveel me, zullen we stoeptegels naar voorbijrijdende automobilisten gaan gooien, kun je lachen!"
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zaterdag 4 juli 2009 @ 12:21:30 #4
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_70638425
In ieder geval steriliseren.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  zaterdag 4 juli 2009 @ 12:38:49 #5
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_70638885
17 en 21, dus ze waren toendertijd 15 en 19 jaar. Op die leeftijd zou je toch beter moeten weten
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 12:42:05 #6
219969 Ghazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_70638964
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 12:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
In ieder geval steriliseren.
Nee, oog om oog, tand om tand.

Stenigen tot de dood volgt. Niet dreigen met een vasectomie.
What lies in the shadow of the statue?
  zaterdag 4 juli 2009 @ 12:59:09 #7
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_70639350
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 12:42 schreef Ghazi het volgende:

[..]

Nee, oog om oog, tand om tand.

Stenigen tot de dood volgt. Niet dreigen met een vasectomie.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')