Ik had dat ook hoor, rond die periode. 3kg in 4 weken. Dus volgens mij ligt dat aan de termijn. Werd me door de gyn ook verteld. En tussen week 30-34 kwam er nog zo'n fijn sprongetje geloof ikquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:57 schreef mefke79 het volgende:
ik vind het zelf erg meevallen, zeker nadat er ergens rond week 22 ineens 4 kilo in 4 weken bij kwam. Maar dat ging ook gewoon te hard, want het deed pijn en leverde me een streepje op.
Heb het net geprobeerd, maar zonder flits is te vaag en met ziet er niet uit...morgen dus!quote:
Smoesjes, je wil gewoon een beetje extra buik kweken vannachtquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:17 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Heb het net geprobeerd, maar zonder flits is te vaag en met ziet er niet uit...morgen dus!
Owja, de enige ingedaalde 17-9 babyquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:20 schreef mefke79 het volgende:ja hee, je hebt me door! Nee, ik wil geen extra buik, ik wil juist lage buik, mag dat ook?
Bij L. was er uiteindelijk iets meer dan 9 bijquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:28 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Owja, de enige ingedaalde 17-9 babyNaja, vooruit
![]()
Freecell: hoeveel was er uiteindelijk bij L. bij? En je ziet er ook echt al zwanger uit hoorDus dat gewicht mag dan ook wel toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |