abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 juli 2009 @ 01:54:32 #1
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_70633605
zie ze nu allemaal naast mekaar op de salontafel liggen en denk god wat moet ik ermee.

1 voor tv.
1 voor digitale ontvanger.
1 voor home cinema.
1 voor tuinlicht,waterfontijn en zonnescherm.
1 voor mediacenter ding.
1 voor bediening van licht in huis en verwarming.
1 die het als het goed is allemaal in 1 keer kan bedienen maar niet lekker werkt (fucking sloom logitech ding) en hem dus niet gebruik.

Klacht: lijkt me duidelijk.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_70633614
Zeer terechte klacht, ik zit eraan te denken om zo'n Logitech Harmony te kopen.
  Donald Duck held zaterdag 4 juli 2009 @ 01:55:21 #3
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_70633615
Jij moet wel ontzettend dik zijn
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_70633620
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 01:54 schreef Goofisch het volgende:
zie ze nu allemaal naast mekaar op de salontafel liggen en denk god wat moet ik ermee.

1 voor tv.
1 voor digitale ontvanger.
1 voor home cinema.
1 voor tuinlicht,waterfontijn en zonnescherm.
1 voor mediacenter ding.
1 voor bediening van licht in huis en verwarming.
1 die het als het goed is allemaal in 1 keer kan bedienen maar niet lekker werkt (fucking sloom logitech ding) en hem dus niet gebruik.

Klacht: lijkt me duidelijk.
Maar, maar, maar tegenwoordig heb je toch zo'n hypermodern all-in-one-ding?
Pleite :)
  zaterdag 4 juli 2009 @ 01:58:32 #5
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_70633657
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 01:55 schreef Kafka. het volgende:
Zeer terechte klacht, ik zit eraan te denken om zo'n Logitech Harmony te kopen.
Die heb ik dus

Maar die reageert zo,n 2 a 3 seconden nadat je heb gedrukt. dat is irritant met snel zappen op tv want dan zap je telkens het net waar je wilt wezen voorbij. dan moet je wachten totdat die klaar is met teveel drukken waar ik geen geduld voor heb. En dat is dan allemaal irritant
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_70633659
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 01:54 schreef Goofisch het volgende:

welke versie heb je?
Op zaterdag 27 januari 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Jij moet vaker drank nuttigen, bij elke slok word je leuker. :D
  zaterdag 4 juli 2009 @ 02:02:34 #7
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_70633698
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 01:58 schreef Djarum het volgende:

[..]

welke versie heb je?
Moet dat ergens staan?

Bovendien werkt die niet met de tuin want hij ondersteunt geen FM
pi_70634401
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 01:58 schreef Goofisch het volgende:

[..]

Die heb ik dus

[ afbeelding ]

Maar die reageert zo,n 2 a 3 seconden nadat je heb gedrukt. dat is irritant met snel zappen op tv want dan zap je telkens het net waar je wilt wezen voorbij. dan moet je wachten totdat die klaar is met teveel drukken waar ik geen geduld voor heb. En dat is dan allemaal irritant
Je moet input timing naar boven zetten...................... mensen die z'n ding kopen en denken dat alles dan plug en play is
NEEN
  zaterdag 4 juli 2009 @ 10:30:06 #9
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_70635978
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 04:09 schreef Verbatim. het volgende:

[..]

Je moet input timing naar boven zetten...................... mensen die z'n ding kopen en denken dat alles dan plug en play is

Ik als best normaal persoon ga er vanuit dat een bedrijf dit plug en play maakt. wat heeft het nou voor zin om de input timing zo laag te zetten.
pi_70635994
Ik heb ook zoeen ding en werkt goed. Nieuwe halen als dat ding zo sloom reageert, want zappen is ftw.
Roken is lekker
  zaterdag 4 juli 2009 @ 13:16:51 #11
175950 Marurk
Baggeraar
pi_70639692
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 01:55 schreef __Saviour__ het volgende:
pi_70639792
Een afstandsbediening om het licht aan en uit te doen _!
Met salontafel bedoel je zeker je nachtkastje?
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_70639798
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 10:30 schreef Goofisch het volgende:

[..]

Ik als best normaal persoon ga er vanuit dat een bedrijf dit plug en play maakt. wat heeft het nou voor zin om de input timing zo laag te zetten.
Als je meerdere apparaten tegelijk bedient moet de een soms wachten tot de vorige opdracht op een ander apparaat is uitgevoerd. Hiervoor kun je de timing aanpassen. Werkt prima.
Volume veranderen bijvoorbeeld gaat met mijn logitech 525 sneller dan met de originele Philips ab.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_70640115
TS heeft een waterfontein .
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
pi_70640168
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 01:58 schreef Goofisch het volgende:

[..]

Die heb ik dus

[ afbeelding ]

Die werkt hier niet met mijn Medion DVD spelert.
pi_70640176
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 13:40 schreef Dropdown het volgende:
TS heeft een waterfontein .
Echte bazen hebben bierfonteinen wil je zeggen?
Erger nog dan het hebben van een waterfontein is dat het apparaat nog met een afstandsbediening werkt ook

Sommige afstandsbedieningen zijn gewoon totaal doelloos. Net als bijvoorbeeld een afstandsbediening voor een autoradio Je zit als bestuurder van zo'n ding nog geen halve meter van de radio af (in de meeste auto's)
pi_70643773
Logitech remotes zijn sneu. Ze werken op project basis (DVD kijken: DVD speler aan, TV aan, Versterker aan). Da's leuk, tot dat 1 van de apparaten niet start (of al aan stond en dus weer uitgeschakeld is). Dan moet je dus via een soort quizz alle opties langs gaan. (Staat dit aan, ja/nee, staat dat aan ja/nee, doet ie 't nu wel?). Bah.

Doe jezelf een lol en koop een 2e hands Philips Pronto. Dan heb je plenty ruimte om zelf aan/uit knoppen voor alle apparaten op 1 scherm te zetten en kun je die quizz voorgoed overslaan.

zaterdag 4 juli 2009 @ 17:06:25 #18
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_70645103
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 16:22 schreef LaCoBo het volgende:
Logitech remotes zijn sneu. Ze werken op project basis (DVD kijken: DVD speler aan, TV aan, Versterker aan). Da's leuk, tot dat 1 van de apparaten niet start (of al aan stond en dus weer uitgeschakeld is). Dan moet je dus via een soort quizz alle opties langs gaan. (Staat dit aan, ja/nee, staat dat aan ja/nee, doet ie 't nu wel?). Bah.

Doe jezelf een lol en koop een 2e hands Philips Pronto. Dan heb je plenty ruimte om zelf aan/uit knoppen voor alle apparaten op 1 scherm te zetten en kun je die quizz voorgoed overslaan.

[ afbeelding ]
Of dit, geen idee welk merk dit is.
Feyenoord Rotterdam
pi_70647470
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 01:55 schreef __Saviour__ het volgende:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')