Maar, maar, maar tegenwoordig heb je toch zo'n hypermodern all-in-one-ding?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:54 schreef Goofisch het volgende:
zie ze nu allemaal naast mekaar op de salontafel liggen en denk god wat moet ik ermee.
1 voor tv.
1 voor digitale ontvanger.
1 voor home cinema.
1 voor tuinlicht,waterfontijn en zonnescherm.
1 voor mediacenter ding.
1 voor bediening van licht in huis en verwarming.
1 die het als het goed is allemaal in 1 keer kan bedienen maar niet lekker werkt (fucking sloom logitech ding) en hem dus niet gebruik.
Klacht: lijkt me duidelijk.
Die heb ik dusquote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:55 schreef Kafka. het volgende:
Zeer terechte klacht, ik zit eraan te denken om zo'n Logitech Harmony te kopen.
welke versie heb je?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:54 schreef Goofisch het volgende:
1 die het als het goed is allemaal in 1 keer kan bedienen maar niet lekker werkt (fucking sloom logitech ding) en hem dus niet gebruik.
Moet dat ergens staan?quote:
Je moet input timing naar boven zetten...................... mensen die z'n ding kopen en denken dat alles dan plug en play isquote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:58 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Die heb ik dus
[ afbeelding ]
Maar die reageert zo,n 2 a 3 seconden nadat je heb gedrukt. dat is irritant met snel zappen op tv want dan zap je telkens het net waar je wilt wezen voorbij. dan moet je wachten totdat die klaar is met teveel drukken waar ik geen geduld voor heb. En dat is dan allemaal irritant
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 04:09 schreef Verbatim. het volgende:
[..]
Je moet input timing naar boven zetten...................... mensen die z'n ding kopen en denken dat alles dan plug en play is
Als je meerdere apparaten tegelijk bedient moet de een soms wachten tot de vorige opdracht op een ander apparaat is uitgevoerd. Hiervoor kun je de timing aanpassen. Werkt prima.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:30 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik als best normaal persoon ga er vanuit dat een bedrijf dit plug en play maakt. wat heeft het nou voor zin om de input timing zo laag te zetten.
Die werkt hier niet met mijn Medion DVD spelert.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:58 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Die heb ik dus
[ afbeelding ]
Maar die reageert zo,n 2 a 3 seconden nadat je heb gedrukt. dat is irritant met snel zappen op tv want dan zap je telkens het net waar je wilt wezen voorbij. dan moet je wachten totdat die klaar is met teveel drukken waar ik geen geduld voor heb. En dat is dan allemaal irritant
Echte bazen hebben bierfonteinen wil je zeggen?quote:
Of dit, geen idee welk merk dit is.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:22 schreef LaCoBo het volgende:
Logitech remotes zijn sneu. Ze werken op project basis (DVD kijken: DVD speler aan, TV aan, Versterker aan). Da's leuk, tot dat 1 van de apparaten niet start (of al aan stond en dus weer uitgeschakeld is). Dan moet je dus via een soort quizz alle opties langs gaan. (Staat dit aan, ja/nee, staat dat aan ja/nee, doet ie 't nu wel?). Bah.
Doe jezelf een lol en koop een 2e hands Philips Pronto. Dan heb je plenty ruimte om zelf aan/uit knoppen voor alle apparaten op 1 scherm te zetten en kun je die quizz voorgoed overslaan.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |