Het lijkt alsof er hier reusachtige olifanten door mijn kamer vliegen, maar dat is heul niet zo want mijn lamp doet de schaduw helemaal uitvergroten. Dus TS schrikt zich telkens de tyfus omdat ie een reusachtige olifant ziet, terwijl dat heul niet zo is.
Drive few cars and far more unicorns. . Mr.Cooper schreef ooit het volgende: ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden. Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
Drive few cars and far more unicorns. . Mr.Cooper schreef ooit het volgende: ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Haha hij zit vast in de deur, dus geen ibtl voor hem.. FAIL