Ja, dan zul je het moeten doen met hun dvd's en cd's.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:14 schreef Etcetera het volgende:
Oeh, dat kan ik me voorstellenWou dat ik dat ooit had kunnen zien, maar ik ben te jong
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Everybody Needs Somebody heb ik ook op mijn MP3, ook een geweldig nummer.
quote:
Haar heb ik leren kennen toen zij een jaar of zes geleden in NL was voor een inzet van internationale vrijwilligers. Ik hoorde haar op een avond zingen en heb een paar uur lang met open mond zitten luisteren.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:31 schreef TradeMarkie het volgende:
Die van Sia is idd een heerlijk nummer
Tot een jaar geleden wist ik niet eens dat het een NL/BE combo is.quote:Gare du Nord heb ik dan weer weinig mee.
quote:En over klassiekers gesproken, maandag ga ik naar Crossby, Stills en Nash
Ik denk dat ik een van de jongste aanwezigen ga zijn daarquote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:37 schreef TMs_Andy het volgende:
[..]
Dat liedje is in Lost gebruikt geloof ik.
Stond op die landkaart geloof ik geschreven. En die knappe blonde dame die nu (in de serie dan) dood is kende het.quote:
Klopt, zij leerde het (volgens Lost) toen zij als kindermeisje in Frankrijk was.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:44 schreef TMs_Andy het volgende:
[..]
Stond op die landkaart geloof ik geschreven. En die knappe blonde dame die nu (in de serie dan) dood is kende het.
En veel plezier gaat hebben.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een van de jongste aanwezigen ga zijn daar
Ja idd. Het oppaskindje keek de hele dag een tekenfilm waar dit liedje de eindtune van was.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Klopt, zij leerde het (volgens Lost) toen zij als kindermeisje in Frankrijk was.
Correct en tevens juist.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:49 schreef TMs_Andy het volgende:
[..]
Ja idd. Het oppaskindje keek de hele dag een tekenfilm waar dit liedje de eindtune van was.
WOW ik ben een geek!
Zit ie inderdaad ook in. Op het eind als hij, hoe toepasselijk, de zee ziet.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Correct en tevens juist.![]()
Ik heb het liedeje leren kennen dank zij de Mr Bean Holiday film.
Zekerquote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:52 schreef TMs_Andy het volgende:
[..]
Zit ie inderdaad ook in. Op het eind als hij, hoe toepasselijk, de zee ziet.
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Dan gaat het niet per glas maar per krat?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zeker
En dan vrijdag en zaterdag dijkpop, die woensdag daarna John Butlers, donderdag bouwvakborrel en dan 3 weken vakantie
Nee hoor, dat is een middag met barbecue en een biertje, maar na het eten zal ik wel met een paar collega's in de stad belanden en dan gaat het ineens wel hard met het bier, maar op het werk zelf hou ik me wel inquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:56 schreef TMs_Andy het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Dan gaat het niet per glas maar per krat?
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb dat stukje erg vaak zitten kijken.
![]()
Schitterend.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:58 schreef TMs_Andy het volgende:
[..]
Die Franse dame met wie hij mee reed was ook erg knap.
Ah okay. Bouwvakkersborrel dat klonk als een Caligulaans zuipfestijn.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is een middag met barbecue en een biertje, maar na het eten zal ik wel met een paar collega's in de stad belanden en dan gaat het ineens wel hard met het bier, maar op het werk zelf hou ik me wel in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |