Anoniem de arbeidsinspectie inlichtenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Recht ja, krijgen nee![]()
Werkte van de week van negen tot half vijf en kreeg nul pauze. Daar sta je dan met je recht
Hmja, maar daar heb ik op het moment weinig aan. En ik werk ergens anders vandaag dan dinsdag, daar ga ik gewoon niet meer werkenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Anoniem de arbeidsinspectie inlichten
Misschien is dit iets voor Günter Walraff, de schrik van elk uitbuitend bedrijf.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Anoniem de arbeidsinspectie inlichten
misschien vandaag dan beter gelukquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hmja, maar daar heb ik op het moment weinig aan. En ik werk ergens anders vandaag dan dinsdag, daar ga ik gewoon niet meer werken
ken ik nietquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien is dit iets voor Günter Walraff, de schrik van elk uitbuitend bedrijf.
Wat is er met je oude gebeurd?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:03 schreef TMs_Andy het volgende:
Hoi![]()
Gewoon Mr Ano hoor maar ik wacht op een nieuw wachtwoord.....
misschien iets voor albertoquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een Duitse auteur die de misstanden van een aantal bedrijven aan het licht stelde.
Die had toch ook over de BCCI Bank geschreven?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een Duitse auteur die de misstanden van een aantal bedrijven aan het licht stelde.
Kwam erachter dat ik nog een oud mailadres (4 jaar geleden voor het laatst in gebruik)er in had staan....quote:
ahzoquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:07 schreef TMs_Andy het volgende:
[..]
Kwam erachter dat ik nog een oud mailadres (4 jaar geleden voor het laatst in gebruik)er in had staan....Dus even aangepast. Helaas krijg je dan ook een nieuw wachtwoord....
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien vandaag dan beter geluk
Dat dit kan in Nederland!quote:
Dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:06 schreef TMs_Andy het volgende:
[..]
Die had toch ook over de BCCI Bank geschreven?
Mijn eerste kennismaking ooit met Blues.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |