Ik heb de blessure, rememberquote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Lijk jij op je vader? dan ga ik afzien als wij gaan mountainbiken
De blessure zegt me niksquote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb de blessure, rememberVroeger ging ik wel met papa in de bergen fietsen, ben op mijn negende al de Galibier opgekacheld
Kon. Heb semi-reumatische knieënquote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De blessure zegt me niks![]()
Maar fietsen kun je dus wel
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
en tegenwoordig ook enkels...
Zo is hetquote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jah nahja, I'd better deal with it...
We tellen af...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jah nahja, I'd better deal with it...
Naar?quote:
de start van dat fietsgebeuren denk ik.quote:
Ja trademarkie ging geloof ik een koers rijden ofzo.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:13 schreef iamredleader het volgende:
Wat, is er iets met fietsen vandaag?
Tevenshoi, en ja, ik heb geen tuin, nee, ik ga er geen kopen speciaal voor de volgende meet, maar ja, ik heb wel een flink stuk groen voor de deur (voetbalveldje), dus een barbeque is een goede optie
quote:
Iets met een klok en een klepelquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja trademarkie ging geloof ik een koers rijden ofzo.
Je hebt toch gewoon recht op pauze of werk je daarvoor te weinig?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Moet vanavond weer weken en heb géén zin!
Vraag me af of ik vandaag wel pauze krijg
Recht ja, krijgen neequote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je hebt toch gewoon recht op pauze of werk je daarvoor te weinig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |