Tof!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De eerste manspersoon die mij zonder goede reden aanraakt, krijgt een schop
Het was de letter L, niet de letter T.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Probeer deze, effectiever:quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niet alleen een schop, maar ook ballen weg als je goed richt.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:54 schreef Etcetera het volgende:
Euh juistMensen, het was weer gezellig, ik ga kruip zo maar eens naast m'n vriend
![]()
* Hawaii_Tim start mogelijk een roddel door ook nu naar bed te gaanquote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:54 schreef Etcetera het volgende:
Euh juistMensen, het was weer gezellig, ik ga kruip zo maar eens naast m'n vriend
![]()
Geintje hoor!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat vraagt om ene feestjequote:Op zaterdag 4 juli 2009 03:22 schreef Nesle het volgende:
Goedenacht
Net terug van werk en morgen om 16.00 weer present staan
Mijn ouders zijn op vakantie en mijn zus is voor twee maanden in het buitenland dus ik leef een zeer relaxt leventje op het moment!
Maar ik duik er nu wel in
je kent me niet eensquote:Op zaterdag 4 juli 2009 03:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jou kennende wordt het een wild feestje.
Nee, eerst Ekdom beluisteren danwel kijken, daarna tot 14 slapen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 04:06 schreef Yurithemaster het volgende:
moet je trouwens niet naar bed? straks mis je de tour of kijk je niet?
ah okquote:Op zaterdag 4 juli 2009 04:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, eerst Ekdom beluisteren danwel kijken, daarna tot 14 slapen.
Weltrusten dan maar weer.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:00 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
ik ben te vroeg wakker, denk dat ik zo nog maar even ga proberen te slapen
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Jij bent weer aan het werk?
Doeiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |