De nieuwe dag is toch begonnen?quote:
niks speciaals gedaan eigenlijkquote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe was je verjaardag trouwens?
13 nummers?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:24 schreef Whiteguy het volgende:
Nog even dan.. over 9 minuten is mn playlist klaar
Rustig thuis gebleven met die dame uit die taart?quote:
Precies.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Rustig thuis gebleven met die dame uit die taart?
Ik ben vampier dus dat is dag voor mij.quote:
Ach moet ze nog een keertje terug komen. Dat vind je vast niet leuk.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Precies.
We hebben de taart niet op gekregen overigens.
Geef mij maar een stukje danquote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Precies.
We hebben de taart niet op gekregen overigens.
In dat geval:quote:
Ga jij dat dansje doen?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
In dat geval:
begin de dag met een dansje
begin de dag met een lach
want wie vrolijk kijkt in de morgen
die lacht de hele dag
Gelieve Etcetera niet teveel belasten.quote:
Giel Beelen is inderdaad te normaaltjes.quote:
quote:I spent ages trying to cross a busy road.
Some passer-by said "There's a zebra crossing 50 yards up the road."
I thought "I hope he's having better luck than me".
We gaan het er niet over hebben, ik probeer me op te laden voor wat over een halve dag op mij afkomt.quote:
quote:
Okayquote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
We gaan het er niet over hebben, ik probeer me op te laden voor wat over een halve dag op mij afkomt.
Okay ik zal haar niet belasten. Ze moet ook nog al die awards knippen en plakken.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gelieve Etcetera niet teveel belasten.
Ze heeft al een opdracht lopen bij mij (of ik bij haar, maar dat terzijde).
Ik las betastenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay ik zal haar niet belasten. Ze moet ook nog al die awards knippen en plakken.
Dat doe ik natuurlijk wel. Maar dat hoeft niet iedereen te weten.quote:
Het verschil met Johan Cruijff is dat ik wel verantwoordelijkheid neem.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:42 schreef Etcetera het volgende:
Okay![]()
Weet je, ik volg je overdag soms al nauwelijks, en nu ben ik moe en is het laat. Dus ik heb geen idee waar je het over hebt. Maar het komt wel goed![]()
Misschien wordt het tijd om je browser zodanig af te richten dat de tekst in een schreeflettertype wordt weergeven.quote:
De eerste manspersoon die mij zonder goede reden aanraakt, krijgt een schopquote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat doe ik natuurlijk wel. Maar dat hoeft niet iedereen te weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |