De intimiteit is wegquote:Op zondag 5 juli 2009 12:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou zeg, je hoeft er niet meteen mee te stoppen hoor.
Wat zijn dat, daken waar je de auto vanaf kan halen?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:29 schreef iamredleader het volgende:
Hm, nee, ben bezig met heel wat anders:
Reverse convertibles en de waardebepaling ervan![]()
![]()
En je kunt er alleen mee achteruit rijdenquote:Op zondag 5 juli 2009 12:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat zijn dat, daken waar je de auto vanaf kan halen?
quote:Op zondag 5 juli 2009 12:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En je kunt er alleen mee achteruit rijden
Ik laat jullie al alleen.quote:
Ik verlaat je toch nietquote:
Gelukkigquote:
Ik belde m'n broertje net, maar hij heeft het niet meegekregenquote:Op zondag 5 juli 2009 13:26 schreef Cobra4 het volgende:
Windhoos op Werchter
- Festivalgangers op Rock Werchter zijn zaterdagavond opgeschrikt door een windhoos. Daarbij zijn een aantal lichtgewonden gevallen.
De windhoos raasde naar een van de tenten, waarbij een aantal houten vloerplanken door de lucht werden geslingerd.
Enkele festivalgangers werden geraakt door de planken en ander rondvliegend puin. De meesten hadden schaafwonden, een man zou er enstiger aan toe zijn. Naar verwacht kan hij zich zondag weer bij de feestende menigte voegen.
Het ging om een verder ongevaarlijke wervelwind, die zich manifesteerde boven sterk verhitte zandgronden.
Zo'n 80.000 muziekfans zijn bijeen voor het meerdaagse muziekfestival Rock Werchter in het Vlaams-Brabantse Werchter.
![]()
hopelijk onze mensen ook nietquote:Op zondag 5 juli 2009 13:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik belde m'n broertje net, maar hij heeft het niet meegekregen
Ik hoop het.quote:
Vast nietquote:
Dan gaan we daar van uit.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Vast nietZoveel mensen, zo weinig kans
Nee, naar mn oma in Utrechtquote:
Jah, oma wordt 66quote:Op zondag 5 juli 2009 14:04 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh ok, veel plezier dan daar
verjaardag ofzo?
I knowquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |