abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3853952
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 16:16 schreef MoJo het volgende:
Hmm, handig.

Je zet gewoon 100 antilianen in een gymzaal, 's avonds, geeft ze allemaal een geweer, en doet het licht uit.

En dan wordt jij zwetend wakker.

GLG

I just love the G4 Dual Powermacs
pi_3853997
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 09:51 schreef Strolie75 het volgende:
Zolang ze elkaar afmaken heb ik er weinig problemen mee eigenlijk.

Criminelen bedoel ik, niet Antillianen.

Je hebt op zich wel gelijk maareh als ze met het schieten bezig zijn heb je vette kans dat er onschuldige mensen bij betrokken raken.
Ma 6-t va cracker
  dinsdag 16 april 2002 @ 16:40:06 #78
15717 Festen
or is just me?
pi_3854041
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 16:32 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:

[..]

Vindt je? Hoe weet je dat? Ik hoor verhalen dat een boel asielzoekers jarenlang niet mogen werken in afwachting van goedkeuring of afkeuring van hun asiel aanvraag. De Beambte zegt dat het in een paar maanden gefixed is maar na vier jaar hebben ze meestal nog geen antwoord. Hoe bedoel je 'kans' ?
GLG

Misschien heeft dat te maken met het feit dat het juist strategie van veel asielzoekers is om zo lang mogelijk in Nederland te blijven hangen, om keer op keer in beroep te gaan, om de eigen papieren te "verliezen"?
"Gentlemen! You can't fight in here, this is the War Room!"
pi_3854076
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 15:52 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:

[..]

alle Antillianen?!?!?!?

GLG

Ik zeg toch niet voor niks "die antillianen" daar bedoel ik dus die uit het krantenbericht mee
pi_3854509
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 16:42 schreef GEsTOoRD het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet voor niks "die antillianen" daar bedoel ik dus die uit het krantenbericht mee

GLG heeft wat moeite met lezen, zeker als hij zn allochtoontjes weer eens moet verdedigen...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 16 april 2002 @ 17:12:11 #81
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_3854529
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 16:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ze moeten tegenover Rosenmuller z'n villa eens een AZC bouwen, dan piept die rukeend wel anders.
6
pi_3854568
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 17:12 schreef Lithion het volgende:

[..]

6

Ga je nu alle topics doorspitten en tellen? Zoek een echte hobby...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')