SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:27 schreef denkjedat het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha luisterd.
Het is niet de eerste keer dat je dit doet, je doet het bijna altijd. Je klooit maar wat aan bij het afronden van werkwoorden, je behoort tot de domste users van fok imo.quote:
zoek je ruzie ofzo?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:37 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer dat je dit doet, je doet het bijna altijd. Je klooit maar wat aan bij het afronden van werkwoorden, je behoort tot de domste users van fok imo.
Nee ik zoek geen ruzie. Maar ik heb genoeg van je spelfouten, er mag best eens wat over gezegd worden want je maakt er een zooi van!quote:
leer het mij bij zou ik zeggen . Kijk jij trouwens overal waar ik post , dat zou best triest zijnquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:50 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nee ik zoek geen ruzie. Maar ik heb genoeg van je spelfouten, er mag best eens wat over gezegd worden want je maakt er een zooi van!
Mensen die "moe", "weekend" of "vakantie" aandragen als excuus voor belabberde taalbeheersing.quote:
Ja, ik ben je coach, beetje jammer dat je mijn behulpzame gedrag als triest hebt bestempeld.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:51 schreef denkjedat het volgende:
[..]
leer het mij bij zou ik zeggen . Kijk jij trouwens overal waar ik post , dat zou best triest zijn
mensen die zich verheven voelen alleen omdat zij niet bij een groep willen horenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:53 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Mensen die "moe", "weekend" of "vakantie" aandragen als excuus voor belabberde taalbeheersing.
waar beginnen we?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:54 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ja, ik ben je coach, beetje jammer dat je mijn behulpzame gedrag als triest bestempeld.
mijn opa is gestoven aan spelfoutenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:03 schreef GladdeGerard het volgende:
Wat een gezeik weer over spelling. Sommige mensen zijn gewoon kankerdom, maak je er niet druk over en laat ze lekker spelfouten maken. Lekker belangrijk.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:37 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer dat je dit doet, je doet het bijna altijd. Je klooit maar wat aan bij het afronden van werkwoorden, je behoort tot de domste users van fok imo.
quote:
quote:
quote:
Mensen die bij een groep horenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:54 schreef denkjedat het volgende:
[..]
mensen die zich verheven voelen alleen omdat zij niet bij een groep willen horen
Het is ontiegelijk irritant als mensen domme fouten maken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:03 schreef GladdeGerard het volgende:
Wat een gezeik weer over spelling. Sommige mensen zijn gewoon kankerdom, maak je er niet druk over en laat ze lekker spelfouten maken. Lekker belangrijk.
Lijkt hier een beetje op:quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:21 schreef Sapstengel het volgende:
Ik dacht dat het over een Deense voetballer ging ofzo.
Trouwens, is dit nummer geen cover oid? Die melodie komt me erg bekend voor.
Ja dat was hem. Ik wist dat het iets was met "Day" in de titel alleen ik dacht James Blunt of Maroon 5 ofzo.quote:
dat dus, ze zullen het toch nooit leren/goed doen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:03 schreef GladdeGerard het volgende:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:27 schreef denkjedat het volgende:
luister je noodgedwongen 100% nl hoor je dit nummer
klacht is dus: eigenlijk wel goed nummer en hij blijft in mijn hoofd zitten![]()
klacht 2: 1000 en 1 gedachten blijft ook in mijn hoofd zitten
meevaller: door dat nummer krijg ik zin in de vakantie
Hmm - in de andere clip zag hij er nog wel appetijtelijk uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar nu valt het toch een beetje tegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |