abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70623211
omdat ze voor een of andere hulpdienst werken.

Vanmiddag een dwaas voor me met een dierenambulance; daar waar je niet in kunt halen 30 rijden, vervolgens kom je op een weg waar je wel in kunt halen en dan wordt er ineens 90 gereden (waar de max. snelheid nog steeds 50 is). Richting aangeven blijkt ook niet bij de taakomschrijving te horen.

Dergelijk gedrag zie je ook vaak terug bij de bezorgdienst van de apotheek, waardetransport, dienst justitiële inrichtingen, bergingsauto's, etc.

Klacht: Als een debiel rijden omdat je een zwaailicht op je dak hebt (dat in het verkeer geen functie heeft)
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 19:51:03 #2
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_70623243
bergingsauto's?
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_70624278
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 19:51 schreef banaantjeEE het volgende:
bergingsauto's?
Ja, bergingsauto's.
It was delicious.
pi_70624321
Dat dat kan in Nederland!
  vrijdag 3 juli 2009 @ 22:04:15 #5
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_70627393
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 19:50 schreef Sometimes het volgende:
omdat ze voor een of andere hulpdienst werken.

Vanmiddag een dwaas voor me met een dierenambulance; daar waar je niet in kunt halen 30 rijden, vervolgens kom je op een weg waar je wel in kunt halen en dan wordt er ineens 90 gereden (waar de max. snelheid nog steeds 50 is). Richting aangeven blijkt ook niet bij de taakomschrijving te horen.

Dergelijk gedrag zie je ook vaak terug bij de bezorgdienst van de apotheek, waardetransport, dienst justitiële inrichtingen, bergingsauto's, etc.

Klacht: Als een debiel rijden omdat je een zwaailicht op je dak hebt (dat in het verkeer geen functie heeft)
Misschien wel logisch dat die zich een beetje sneller door het verkeer wurmen, niet?
Tics van je petten.
pi_70627463
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 22:04 schreef nattermann het volgende:

[..]

Misschien wel logisch dat die zich een beetje sneller door het verkeer wurmen, niet?
Nee, leg eens uit?
It was delicious.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 22:10:27 #7
178252 3keernix
Flippiee O+
pi_70627590
Terechte klacht, word spuugziek van die mensen!
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
  vrijdag 3 juli 2009 @ 22:28:04 #8
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_70628198
Eens.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_70628227
-edit-

Reactie verwijderd.

[ Bericht 90% gewijzigd door Biogarde op 03-07-2009 22:40:54 ]
It was delicious.
pi_70628261
Idd. denken dat ze tof zijn.
Net als dat kutpetjesjeugd. Paupers!

Vanmiddag weer twee buitenlanders en in kut sloopel. Achterlijke debielen. Meteen het water inrijden...
pi_70628556
Dji heeft meestal wel blauwe balken/lampen.
Bergingsauto's zijn wel handig om wat sneller te plaatsen te hebben voor doorstroming e.d.
dag
  vrijdag 3 juli 2009 @ 22:40:11 #12
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_70628602
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 22:06 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Nee, leg eens uit?
Vervoer van arrestanten die naar een rechtbank of een inrichting moeten. Die wagens hebben voorrang, stel eens voor dat er zo'n mongool komt die die wagen ramt om die arrestant er uit te halen. Dan heb je een probleem.
Tics van je petten.
pi_70629222
Hetzelfde denk ik over modjes, die dankzij hun blauwe zwaailichten kleurtjes denken dat ze alles mogen
Cool story, Hansel.
pi_70634878
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 22:40 schreef nattermann het volgende:

[..]

Vervoer van arrestanten die naar een rechtbank of een inrichting moeten. Die wagens hebben voorrang, stel eens voor dat er zo'n mongool komt die die wagen ramt om die arrestant er uit te halen. Dan heb je een probleem.
Ik begrijp best wat je bedoelt hoor, maar zonder het gebruik van sirenes of zwaailampen hebben deze voertuigen geen enkel extra recht.
Maar ook dat was eigenlijk mijn punt niet, het gaat me meer om het gedrag op het moment dat het NIET nodig is. Dan blijkt de vermeende machtspositie vaak net even te groot om niet te gebruiken.
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 22:38 schreef Peter het volgende:
Dji heeft meestal wel blauwe balken/lampen.
Bergingsauto's zijn wel handig om wat sneller te plaatsen te hebben voor doorstroming e.d.
Dat laatste begrijp ik, maar er worden wel erg veel risico's genomen. Rijden volgens het recht van de sterkste werkt goed in India en Bangladesh, ons verkeerssysteem is daar niet op ingericht.
It was delicious.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 12:06:06 #15
179992 Mopst3r
Believe...
pi_70638078
TS heeft geen verkeersinzicht en schrikt van onverwachte moves van speciale voertuigen
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
  zaterdag 4 juli 2009 @ 12:30:06 #16
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_70638661
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 08:55 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Ik begrijp best wat je bedoelt hoor, maar zonder het gebruik van sirenes of zwaailampen hebben deze voertuigen geen enkel extra recht.

Maar ook dat was eigenlijk mijn punt niet, het gaat me meer om het gedrag op het moment dat het NIET nodig is. Dan blijkt de vermeende machtspositie vaak net even te groot om niet te gebruiken.
[..]

Dat laatste begrijp ik, maar er worden wel erg veel risico's genomen. Rijden volgens het recht van de sterkste werkt goed in India en Bangladesh, ons verkeerssysteem is daar niet op ingericht.
Jawel hoor Wel eens een politievoertuig zonder ogs door rood zien rijden? Mag hoor, als politieagent/arrestantenwacht heb je de bevoegdheid om veel regels van de verkeerswet achter je laten, mits het noodzakelijk is voor de uitvoering van je taak.

ja, nattermann is werkzaam bij de politie

Overigens wel eens met de rest v/d klacht.
Tics van je petten.
pi_70645777
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 12:30 schreef nattermann het volgende:

[..]

Jawel hoor Wel eens een politievoertuig zonder ogs door rood zien rijden? Mag hoor, als politieagent/arrestantenwacht heb je de bevoegdheid om veel regels van de verkeerswet achter je laten, mits het noodzakelijk is voor de uitvoering van je taak.

ja, nattermann is werkzaam bij de politie

Overigens wel eens met de rest v/d klacht.
Ik vermoed dat we het in basis wel eens zijn.

Dat die auto's van DJI ook onder die regels vielen wist ik trouwens niet (al gaven de blauwe lampen wel een indicatie).
It was delicious.
pi_70646310
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 22:04 schreef nattermann het volgende:

[..]

Waarom? In 9,9 van de 10 gevallen zitten er grijze wc rollen in voor de gevangen of bami voor de bewakers die liever op hun werk eten dan bij moeders de vrouw aan de soep zitten.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 17:53:00 #19
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_70646397
Er zijn sowieso idioten die zich asociaal gedragen in het verkeer. Daar hoeven ze geen zwaailicht voor op hun dak te hebben. Het erge is dat velen daarvan iedereen die hen daarbij belemmerd (lees: mensen die wel normaal doen) op hun bek (willen) slaan.

Dat ze maar lekker zichzelf om een boom heen vouwen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')