Na weken lang zoeken, wikken en wegen heb ik zojuist een Canon camera gekocht via eBay. Zoals bij velen bekend is PayPal een onderdeel van eBay en ben ik ook zo braaf geweest om de camera te betalen via... PayPal! Alles leuk en aardig, ik ben nu weer arm

maar dit mailtje schetste mijn verbazing;
quote:
Uw eCheck-betaling is in behandeling
De geschatte verwerkingsdatum is 14 jul 2009. We adviseren verkopers pas objecten te verzenden als zij betaling hebben ontvangen. Log in op uw PayPal-rekening als u alle transactiegegevens wilt bekijken.
Het kan even duren voordat deze transactie op uw rekening wordt weergegeven.
En dan doel ik uiteraard op het dikgedrukte stukje. Moet ik hier nu uit begrijpen dat de verkoper pas over +/-
elf dagen mijn geld op zijn bankrekening heb waardoor ik nu +/- 2 weken zal moeten wachten op mijn aankoop, of ben ik zo'n n00b die het PayPal principe niet snapt? Ik heb wel eens eerder kleine aankoopjes gedaan voor bijvoorbeeld iPhone apps, maar daarbij kreeg ik na max 12 uur netjes datgene wat ik nodig had zoals bijvoorbeeld een activatiecode. Ik vind 11 dagen wachten op een %^#^% betaling wat f*cked up, of maak ik me nu druk om niets? Help

.