Ik wil gewoon mijn club representen tijdens het sporten en als ik naar wedstrijden gaquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:39 schreef Stofje het volgende:
Ik ben nu sinds '93 voetbalsupporter en heb totnutoe één keer een shirtje gekocht. In die 16 jaar overigens het lelijkste shirt ever, maar dat wist ik toen nog niet. Waarom zou je een shirtje kopen? Voetbalmerchandise is echt voor de oppervlakkige voetbalsupporter. Ik ben zwaar tegenstander van voetbalshirtjes. Ik draag alleen maar combilozen-shirtjes. Oftewel: Casual.
Je represent je club als je je club aanmoedigt, niet met zo'n lomp té duur commercieel gedrocht. Alhoewel, brengt natuurlijk wel geld in het laatje van de club, dus in dat opzicht steun je ze wel weer, maar bah. Ik vind het zelf overigens wel weer mooi om m'n shirtje aan te doen als ze weer eens een wanprestatie hebben geleverd. De hele dag in je shirtje rondlopen na een 4-0 nederlaag in Almelo is dan wel weer stoer.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:41 schreef Muuyad het volgende:
[..]
Ik wil gewoon mijn club representen tijdens het sporten en als ik naar wedstrijden ga
Best lekker hoor, voor rondom het huis...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:41 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen die gehuld in trainingsbroek en voetbalshirt door het leven gaan.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:48 schreef Seam het volgende:
PSV
Ik ga voor het nieuwe uit thuisshirt van Ajax
Ik heb al het thuisshirt van vorig seizoenquote:
Ik stond ook te kijken toen mijn GoudenGids Feyenoord shirt versleten was en een nieuwe wilde kopen......quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |