bronquote:DEN HAAG - Oliemaatschappijen en overheid maken zich beide schuldig aan het uitmelken van de autobezitter aan de pomp. Daardoor behoren de benzineprijzen in ons land tot de hoogste van Europa.
Extra klacht: TS die de url tags verneuktquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:03 schreef 907 het volgende:
[..]
[url=http://www.telegraaf.nl/binnenland/4313594/__Wij_betalen_meest_voor_benzine__.html?p=1,1]bron[/url
Omdat sub tags niet werken / niet goed gingen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:05 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Extra klacht: TS die de url tags verneukt
VMBO-ers Medelandersquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:07 schreef LXIV het volgende:
Als ze dat geld aan taalonderwijs voor VMBO-ers besteden dan tank ik graag nog een keer.
Is allang teruggegeven.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:10 schreef IJsblock het volgende:
Wim Kok belde, hij wil je het kwartje uit 1991 nog steeds niet teruggeven
Aan de verkeerde personen dan want ik heb het niet gehad.quote:
Het tientje van Lieftinck heb ik ook nog steeds niet uitgegeven.....quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:12 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Aan de verkeerde personen dan want ik heb het niet gehad.
En bezinebonnen heb ik ook nog...ongebruikt.
Hurr durrr ik heb het nog niet teruggehad.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:12 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Aan de verkeerde personen dan want ik heb het niet gehad.
En bezinebonnen heb ik ook nog...ongebruikt.
Zulke opmerkingen waren al bedacht voor dat jaartalquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Zo, komt er ook eentje achter. 1990 belde, ze willen hun topic terug.
En voor jou 500 euro per maand om op fok te posten.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:22 schreef Rosbief het volgende:
En terecht!
Maak er maar meteen 5 euro/liter van, zodat alle paupers uit geldgebrek moeten stoppen met autorijden.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:24 schreef Rosbief het volgende:
Daarnaast wordt de opbrengst van benzine al jaren besteed aan een goed doel, namelijk renovatie en onderhoud van De Groene Draeck.
Nooit gezien, en dus niet gehad. Soms denken mensen alles te weten, maar dit slaat alles.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:15 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Wel, dat heb je wel. En nee, niet op je eigen rekening.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |