Dan doe je toch iets verkeerd. Ik woon ook op mezelf en hoef geeneens maximaal te lenen. Met mijn bijbaan kan ik al een heel deel financieren. Ik probeer altijd zo min mogelijk te lenen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:33 schreef hercules4u het volgende:
Dat doe ik al maar is niet genoeg. Woon op mezelf. Rente schijnt wel misselijk te zijn. Iets van 10%
Dat dus... lenen is nooit de oplossing voor je problemen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:01 schreef Rosbief het volgende:
Gewoon niet lenen, als je moet lenen heb je je zaken niet op orde of leef je op te grote voet (spreekwoordelijk dan).
Precies, alleen dient er dan als investering en niet voor consumptief gebruik. Consumptieve kredieten in principe ook niet bedoeld voor mensen met financiele problemen en/of mensen die niet fatsoenlijk met geld om kunnen gaan, hetzelfde geldt voor bijvoorbeeld credit cards.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
Een lening moet je alleen maar aan gaan als je met die uitgaven inkomsten genereert. Immers over de lening moet rente betaald worden dus zonder het genereren inkomsten loopt het spelletje spaak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |