quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:03 schreef Cat22 het volgende:
Gehandicapte poezels hebben net dat extra speciale. Leuk dat je een kat van de opvang hebt geadopteerd! Haar kittens komen vast goed terecht, genoeg mensen die juist op zoek zijn naar een kitten.
Nope.quote:
Oh wat een knapperd is het tochquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:28 schreef Cat22 het volgende:
Foto-update!![]()
Den Buijck
[ afbeelding ]
Lijkt niet zoveel te zijn gegroeid, ik denk dat de kittens in aan het dalen zijn. De meeste kitten actie (voor zover ik kan voelen) vindt ook tussen de achterpoten plaats.
Gewoon... omdat ze zo'n mooi hoofdje heeft.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zucht ende zwijmel....
[ afbeelding ]
En -op veler verzoek- de beached whale. Mevrouw had er vandaag niet zoveel zin in. Vind je het gek?![]()
[ afbeelding ]
Morgen ben ik de hele dag weg, één van mijn vriendinnen kon het niet aan dat Yoko dan de hele dag alleen zou zijn dus die komt tussendoor kijken.![]()
![]()
Mevrouw is haar slaapplekken flink aan het omgraven. Kan verveling zijn maar ik gok op nesteldrang!
En als ze over twee weken pas bevalt kan ik mezelf om deze 'voorspellende' teksten erg hard gaan uitlachen.![]()
Zugabe: soms vind je zomaar wat op je balkon.
[ link | afbeelding ]
Of je vindt het in een hoekje:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Ze is zooooooooo leuk
quote:en mooi
quote:en volgens mij ook heul furrywurry
Als ze zich een beetje aan de Fok-etiquette houdt wel dus doet maar eens flink doorposten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |