Onder.quote:Op zondag 15 juli 2012 09:21 schreef Pharkus het volgende:
[..]
doe je je boxershort er onder of er over heen dan?
Er gebeuren een hoop stiekeme dingen daar in het Polderbad. Mischien toch maar een keertje gaan kijken.quote:Hey brothers, Ik ben gisteren weer even wezen zwemmen bij ons in t polderbad. dit keer met vrijzwemmen van 12 tot 14h. heel lekker rustig nu, ik ging er bij droog weer heen maar om 12:15 stortte t buiten van de regen met onweer, terwijl ik lag te dobberen, plus dat t halve land op vakantie is, maakte dat er nog geen 25 mensen waren, waaronder wat ouders met kleintjes die toch in t kikkerbad bleven. dus het grote bad delen met 10 a 15 mensen, handjevol tieners (aardige meiden), paar jochies van 10, en wat volwassenen. ik heb weer gezwommen in mn perry INQ spa legsuit. maar rond half 2 was t zo rustig dat ik besloot wat gewaagders(voor mij) aan te trekken. ik naar de kleedkamer gegaan en presto chango er weer uit in mn speedo hydroflash, (moet je eens naar googlen). dit was de eerste keer dat ik in t zwembad zo'n badpak gedragen heb met zo'n echte dames beenlijn,wel op t strand, maar in t polderbad tot nu toe alleen maar legsuits. qua kleur lijken mijn speedo en INQ verdacht veel op elkaar dus ik betwijfel of iemand het opgemerkt heeft.alleen de speedo is veel meer open, ook op de rug. ik merkte wel meteen t frisse gevoel van t water tussen mn benen wat je bij n legsuit minder en bij een bermuda al helemaal niet ervaart. toch voelde mn hydroflash wel netjes bedekt bij mn kont en kruis en heb heerlijk het laatste halfuurtje in n echt damesbadpak gezwommen. ook nog 2 duiken van t startblok als een showtje gedaan. geen enkel probleem of reactie gehad, perfect! to be continued.... misschien vandaag(15/7) nog ff om 12 uur, is er nog iemand in de buurt vandaag?
quote:Op zondag 15 juli 2012 12:45 schreef Bunnyfluff het volgende:
[..]
Er gebeuren een hoop stiekeme dingen daar in het Polderbad. Mischien toch maar een keertje gaan kijken.
Goed punt, er is maar weinig begrip meer in de samenlevingquote:Op maandag 16 juli 2012 20:05 schreef Hermanusjevanalles het volgende:
Lach maar, je weet niet wat je mist. Jullie maken altijd veronderstellingen, wat best een mooi stokpaardje is van jullie.
Voordat jullie zotte onzin kramen zoals op dit forum, ga in badpak zwemmen, zeker de mannen!
Dit kan veel beter meevallen dan je ooit kunt denken. Je kunt toch alleen maar denken als je hersenen hebt, tenzij je op de laatste rij stond als de hersenen uitgedeeld werden.
Er zijn al tamelijk veel mannen die in badpak zwemmen, meer dan jullie kunnen denken. Ik schrijf dit nu, omdat de andere mannen in badpak het niet aandurven in de spotlights te komen. Ik durf het wel, omdat er iemand moet zijn om deze fetisj kenbaar te maken en zodoende onze hobby te kunnen uitoefenen.
In plaats van te kaarten, fietsen, boogschieten, vissen, enz.. als hobby te hebben, zwemmen wij graag in badpak zwemmen. Wat kunnen een bende forumleden die niks anders dan onzin uitkramen, hier op tegen hebben?
Wij verkopen geen zattemanspraat, maar komen ervoor uit om onze hobby kenbaar te maken zodat de andere badgasten weten waaraan ze zich mogen verwachten.
In alle geval zal het niet zo ophefmakend zijn zoals de turkse vrouwen die volledig gekleed kwamen zwemmen.
Ziet ge mij lachen? Paljas.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:05 schreef Hermanusjevanalles het volgende:
Lach maar, je weet niet wat je mist. Jullie maken altijd veronderstellingen, wat best een mooi stokpaardje is van jullie.
Voordat jullie zotte onzin kramen zoals op dit forum, ga in badpak zwemmen, zeker de mannen!
Dit kan veel beter meevallen dan je ooit kunt denken. Je kunt toch alleen maar denken als je hersenen hebt, tenzij je op de laatste rij stond als de hersenen uitgedeeld werden.
Er zijn al tamelijk veel mannen die in badpak zwemmen, meer dan jullie kunnen denken. Ik schrijf dit nu, omdat de andere mannen in badpak het niet aandurven in de spotlights te komen. Ik durf het wel, omdat er iemand moet zijn om deze fetisj kenbaar te maken en zodoende onze hobby te kunnen uitoefenen.
In plaats van te kaarten, fietsen, boogschieten, vissen, enz.. als hobby te hebben, zwemmen wij graag in badpak zwemmen. Wat kunnen een bende forumleden die niks anders dan onzin uitkramen, hier op tegen hebben?
Wij verkopen geen zattemanspraat, maar komen ervoor uit om onze hobby kenbaar te maken zodat de andere badgasten weten waaraan ze zich mogen verwachten.
In alle geval zal het niet zo ophefmakend zijn zoals de turkse vrouwen die volledig gekleed kwamen zwemmen.
HAHA. Ik moet wel lachen. Sorry hoor, maar een man in een badpak, dan kun je nog zo om begrip vragen, mensen gaan er sowieso wel om lachen, want het gaat simpelweg tegen een verwachtingspatroon in.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:05 schreef Hermanusjevanalles het volgende:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:17 schreef haan33 het volgende:
Ik sta met mijn oude username op de 1e pagina
Wie ben jij nou weer?quote:
Ik ben meer van de bikini's grgrquote:
Ben jij die boy die mij zo lief aankeek?quote:
Dat kon ik niet zien, je had je boxer nog aan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:29 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ben jij die boy die mij zo lief aankeek?. Ik kreeg een stijve van je, dat je dat maar weet!
Jij niet :squote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:31 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat kon ik niet zien, je had je boxer nog aan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |