SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
ROT OP met je 4chan bullshit, dit is een NEDERLANDS forum, niet internationaal.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:58 schreef Siniti het volgende:
ik ben twaalf en wat is dit?
Hij typte het toch ook in het Nederlands.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:50 schreef Waris7 het volgende:
[..]
ROT OP met je 4chan bullshit, dit is een NEDERLANDS forum, niet internationaal.
Ik weet gewoon zeker dat hij bij die laatste foto een brandblaar heeft opgelopenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:18 schreef Ron.Burgundy het volgende:
http://www.string-emil.de/
String Emil wordt helemaal vergeten hier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whaha ..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:54 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Speciaal voor jouw dan. Minder vrolijk.
[ afbeelding ]
Emil meet Reinierquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:18 schreef Ron.Burgundy het volgende:
http://www.string-emil.de/
String Emil wordt helemaal vergeten hier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voornamelijk TS volgens mij.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:52 schreef zhe-devilll het volgende:
Mannen die jaloers zijn op badpakken voor vrouwen
Kan ook zijn dat je de meningen peilt voordat je zelf een badpak aantrekt.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:12 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik ga niet voor jan lul erover klagen.
Nee bedankt. Maar ik respecteer je fantasie.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat je de meningen peilt voordat je zelf een badpak aantrekt.
Je hoeft je nergens voor te schamen hoor.Vertel het me maar gewoon.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:22 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee bedankt. Maar ik respecteer je fantasie.
Nu wordt je eng.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je hoeft je nergens voor te schamen hoor.Vertel het me maar gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
Dovenwereld ja.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:54 schreef L.no het volgende:
Was er geen fok!er die ook daar bekend was met die site?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |