Ts gaat naakt op de fietsquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:22 schreef Dakduif het volgende:
Gister heb ik heerlijk op het plaatselijke naakstrand rond gehangen en uiteraard de kleren thuisgelaten. Daar ik de nodige alcoholische versnaperingen tot me heb genomen ben ik vergeten m'n jonge Heer in te smeren en is momenteel zo rood als een ongestelde poes en brand als een gek.![]()
Over een paar dagen zullen de velletjes er wel aan hangen.
Neen. Als TS geen kansloze nerd was hoefde hij niet naar het naaktstrand om vrouwelijk naakt te zien.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:23 schreef rulerofdeath het volgende:
wie z'n leuter verbrand, moet met blaren neuken
23?quote:
quote:
quote:
Weet je dat wel zeker?quote:
Dan zou ik de velletjes eraf peuteren en opetenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:39 schreef Susteren het volgende:
ey jongens, stel je eens voor als je zelf een verbrand geslachtsdeel dag???
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:44 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dan zou ik de velletjes eraf peuteren en opeten
spuit elf. leuk toch?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:32 schreef Marurk het volgende:
Verzonnen topic om interessant over te komen.
bron: http://naturisme.startkabel.nl/forum/?id=34408quote:
Je penis zal niet zo snel verbranden. De penis is een erg goed doorbloed lichaamsdeel. In tegenstelling tot de meeste andere lichaamsdelen zit er geen bot en weinig spier in. Het is 1 groot zwellichaam dat gevuld wordt door bloed.
De goede doorbloeding voorkomt verbranding.
Je verbrand ook minder snel als je beweegt en erg snel als je in slaap valt. Dat heeft voornamelijk te maken met de goede doorbloeding van de huid en dus de aanvoer van stoffen en afvoer van warmte.
Maar natuurlijk kan het wel verbranden en bij de 1 zal het sneller kunnen verbranden dan bij de ander. Dus insmeren kan nooit kwaad.
Peter
jezus wat een slechte poging.quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jezus wat een slechte poging.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |