abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70613850
Ik hen via Ideal iets spullen betaalt. Nu zegt de ontvangen het niet terug te kunnen vinden.

Wordt bij een ideal betaling mijn gegevens niet meegestuurd? Deze kan de verkoper namelijk niet terug vinden. Ik heb mijn naam en woonplaats opgegeven maar deze blijkt nergens op zijn bankrekening terug te vinden te zijn.
Actueel rentestanden overzicht voor sparen en lenen http://www.e-rente.nl/
  vrijdag 3 juli 2009 @ 15:03:58 #2
181657 LordNemephis
computer says no
pi_70613960
Je kan toch aantonen dat er geld van jouw rekening is afgeboekt naar die van de webshop?
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_70614093
Bij mij is het afgeschreven, maar hij kan de betaling er niet bij vinden, niet op naam en woonplaats, maar ook niet mijn ING bankrekeningnummer.
Actueel rentestanden overzicht voor sparen en lenen http://www.e-rente.nl/
pi_70614758
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 15:07 schreef Eslin het volgende:
Bij mij is het afgeschreven, maar hij kan de betaling er niet bij vinden, niet op naam en woonplaats, maar ook niet mijn ING bankrekeningnummer.
En op referentie? Iedere betaling heeft een omschrijving en normaliter staat daar een ordernummer of iets dergelijks in.....
  vrijdag 3 juli 2009 @ 15:27:54 #5
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_70614783
Hoe lang is het geleden? Kan even duren voor de mutatie bij hem zichtbaar is
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 3 juli 2009 @ 15:34:29 #6
181657 LordNemephis
computer says no
pi_70614987
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 15:27 schreef Catch22- het volgende:
Hoe lang is het geleden? Kan even duren voor de mutatie bij hem zichtbaar is
Kunnen inderdaad eventjes tussen zitten, maar geen dagen.
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_70615099
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 15:01 schreef Eslin het volgende:
Ik hen via Ideal iets spullen betaalt. Nu zegt de ontvangen het niet terug te kunnen vinden.

Wordt bij een ideal betaling mijn gegevens niet meegestuurd? Deze kan de verkoper namelijk niet terug vinden. Ik heb mijn naam en woonplaats opgegeven maar deze blijkt nergens op zijn bankrekening terug te vinden te zijn.
Wat is er niet terug te vinden? Je NAW gegevens of je betaling?
Dit zijn namelijk 2 verschillende dingen. Bij de meeste webwinkels wordt de bestelling los van de betaling verzonden. Er is wel een koppeling te maken met de ideal betaling en de bestelling maar het kan dus zijn dat er in de bestelling iets mis is gegaan en je adresgegevens weggevallen zijn. In de ideal betaling staat nooit een adres vermeld...
pi_70615130
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 15:34 schreef LordNemephis het volgende:

[..]

Kunnen inderdaad eventjes tussen zitten, maar geen dagen.
kan wel hoor, van prive naar zakelijk kan (ik zeg kan, niet is altijd zo) 4 dagen tussen zitten...
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 3 juli 2009 @ 15:38:52 #9
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70615132
ideal doet verzamelbetalingen. Dus daar zal hij geen individuele betalingen terug vinden. Maar wel op zijn ideal dashboard van zijn bank.
pi_70615173
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 15:38 schreef Swetsenegger het volgende:
ideal doet verzamelbetalingen. Dus daar zal hij geen individuele betalingen terug vinden. Maar wel op zijn ideal dashboard van zijn bank.
en dat dus
pi_70618402
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 15:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Is dat zo?
Bij alle iDEAL implementaties die ik gedaan heb wordt het bedrag gewoon meteen overgemaakt naar de gekoppelde rekening... is dit bij een simpele variant ofzo?

Ontopic: als het bij jou afgeschreven is MOET het bij hem bijgeschreven worden....
En anders moet ie maar eens met de bank gaan praten ofzo. Dat het bij jou afgeschreven is, is bewijs genoeg
  vrijdag 3 juli 2009 @ 18:33:53 #12
181657 LordNemephis
computer says no
pi_70620806
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 17:08 schreef Xcalibur het volgende:

[..]

Is dat zo?
Bij alle iDEAL implementaties die ik gedaan heb wordt het bedrag gewoon meteen overgemaakt naar de gekoppelde rekening... is dit bij een simpele variant ofzo?

Ontopic: als het bij jou afgeschreven is MOET het bij hem bijgeschreven worden....
En anders moet ie maar eens met de bank gaan praten ofzo. Dat het bij jou afgeschreven is, is bewijs genoeg
Je hebt vier verschillende soorten accounts voor iDeal, de goedkoopste zit een tijdje tussen voor het verwerkt is (tenminste, een jaar geleden was dat zo), de andere betalingen ziet de verkoper direct in zijn iDeal-panel.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 3 juli 2009 @ 19:26:20 #13
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70622420
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 17:08 schreef Xcalibur het volgende:

[..]

Is dat zo?

Degene bij wie ik basic geimplementeerd heeft ontvangt eens in de zoveel tijd een verzamelboeking.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 19:55:30 #14
181657 LordNemephis
computer says no
pi_70623414
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 19:26 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Degene bij wie ik basic geimplementeerd heeft ontvangt eens in de zoveel tijd een verzamelboeking.
Dat was het. En basic is dan de goedkoopste van die accounts (toch)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')