ná 7 jaar ? denk je?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat er nog garantie opzitMoet ik ff napluizen
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb iig koude wijn straks![]()
En wat moet ik nou toch weer eten he? Pffff!
Twas een complete keuken ik dacht 10 jaar ??quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ná 7 jaar ? denk je?
ik hoop het voor je, ik heb geen idee hoeveel garantie er op die aparatuur hier allemaal zit
Ik waggel nu al, maar bedanktquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kom maar langs, koop ik nog wel een fles
Ik heb net volgens mij voor de eerste keer een magnetron maaltijd helemaal opgegeten, tot nu toe had ik er nog nooit één gevonden die ik te hachelen vond, maar als er iets nieuws is probeer ik toch altijd,quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En wat moet ik nou toch weer eten he? Pffff!
ow... jah dan zou het best eens kunnenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Twas een complete keuken ik dacht 10 jaar ??
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb net volgens mij voor de eerste keer een magnetron maaltijd helemaal opgegeten, tot nu toe had ik er nog nooit één gevonden die ik te hachelen vond, maar als er iets nieuws is probeer ik toch altijd,
tagliatelle 4 kazen van AH vegetarisch en alléén natuurlijke ingrediënten, was écht lekker![]()
ik heb sooooooooo geen zin in koken met dit weer
wat is dat nou weer ? zeeheldenfestival?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:28 schreef liesje1979 het volgende:
Gert ga jij ook naar het zeeheldenfestival?
Ja ik ook vind dat we daar recht op hebben !!! Dat gedoe toen het verliefd was, ik wil de ellende dan ook wel lezenquote:
Ach tis Amsterdam lief.. winkels zat. Plus echt honger heb ik nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... jah dan zou het best eens kunnen![]()
maar zit je wel het weekend zonder koelkast![]()
Heb je geen Koelbox? kan je dingen die je moet invriezen misschien effe bij de buren in laten vriezen ?
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ook vind dat we daar recht op hebben !!! Dat gedoe toen het verliefd was, ik wil de ellende dan ook wel lezen
Joh je moet wel drinken hoorquote:
Oh fuck regenquote:
Loop maar weer wegquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:36 schreef liesje1979 het volgende:
Prima moment om even naar de AH te gaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |