Leg eens een thermometer in die koelkast of die vriezer dan? Als hij stuk is, kun je straks alles weg flikkeren, da's toch zonde hè.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Was het maar waar ik ben ook in een klap mijn kroketten, patat, hema worsten en 5 zakken gaba's af![]()
Alles ontdooit Kweet niet hoe het komt. Had er een pan in gezet gister denk dat de deur niet goed dichtgegaan is. Maar dat heeft toch geen invloed op je vriesvakken !! Ik vrees het ergste
Tis een inbouw ding.. Ik hoor hem wel werken nu. (aanslaan) maar ik voel nog geen koeling. Ik heb geen idee hoe lang het duurt voordat ie op temperatuur is. Hij staat nu op 2 graden btw (stond op 4)quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Leg eens een thermometer in die koelkast of die vriezer dan? Als hij stuk is, kun je straks alles weg flikkeren, da's toch zonde hè.
Je hebt hem ook niet per ongeluk op minder warm gezet? Dat overkomt mij nog wel eens, dat ik met iets langs die knop ga waardoor hij op een anders stand komt te staan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis een inbouw ding.. Ik hoor hem wel werken nu. (aanslaan) maar ik voel nog geen koeling. Ik heb geen idee hoe lang het duurt voordat ie op temperatuur is. Hij staat nu op 2 graden btw (stond op 4)
Heb nergens aangezeten, maar denk doordat ik die pan in de ijskast heb gezet dat ie het niet meer kon bolwerken (met deze warmte incl.) Vanmorgen wilde ik verse jus d'orange drinken en toen ik de dop eraf deed ontpofte ie bijna in mijn gezicht. Vandaar dat ik verder ging kijken en alles gesmolten in de vriezer vond.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt hem ook niet per ongeluk op minder warm gezet? Dat overkomt mij nog wel eens, dat ik met iets langs die knop ga waardoor hij op een anders stand komt te staan.
Raar, natuurlijk kan een koelkast/vriezer deze warmte wel aan. Dat moet geen enkel probleem zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb nergens aangezeten, maar denk doordat ik die pan in de ijskast heb gezet dat ie het niet meer kon bolwerken (met deze warmte incl.) Vanmorgen wilde ik verse jus d'orange drinken en toen ik de dop eraf deed ontpofte ie bijna in mijn gezicht. Vandaar dat ik verder ging kijken en alles gesmolten in de vriezer vond.
Maar zelfs dan de vriesvakken zijn appart dus die blijven wel vriezen zou je zeggenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt hem ook niet per ongeluk op minder warm gezet? Dat overkomt mij nog wel eens, dat ik met iets langs die knop ga waardoor hij op een anders stand komt te staan.
Nah wacht het wel een daggie af.. Stuk lijkt ie me niet. Ik ben blij dat ik vergeten ben ijsjes te kopen vanmiddag anders stond ik nu ook bij de speeltuinquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Raar, natuurlijk kan een koelkast/vriezer deze warmte wel aan. Dat moet geen enkel probleem zijn.
Kan hij achter die warmte wel kwijt?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar zelfs dan de vriesvakken zijn appart dus die blijven wel vriezen zou je zeggen
Huh ?? Dat ding staat er al 7 jaarquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan hij achter die warmte wel kwijt?
Ijsjes uitdelenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah wacht het wel een daggie af.. Stuk lijkt ie me niet. Ik ben blij dat ik vergeten ben ijsjes te kopen vanmiddag anders stond ik nu ook bij de speeltuin
Ja maar als je wandjes voelt moet je toch al koelte voelen??? Ga ff kijken Nee dus nog steeds lauwquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ijsjes uitdelen
Even een bekertje met een laagje water erin, kan je zien of hij het nu wel weer doet?
sjesus hopenlijk is ie niet kapot maar had je zoals je dacht de deur niet goed dichtgedaan, lekker momentquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Huh ?? Dat ding staat er al 7 jaar
En er zit een vetilator op die draait ook op volle toeren ?? Ik ga die vuilniszak met eten maar ff wegbrengen,
begint al te ruiken![]()
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:55 schreef FANN het volgende:
[..]
sjesus hopenlijk is ie niet kapot maar had je zoals je dacht de deur niet goed dichtgedaan, lekker moment
zeg als je ijskast het uitgerekend NU met deze hitte begeeft
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar als je wandjes voelt moet je toch al koelte voelen??? Ga ff kijken Nee dus nog steeds lauw![]()
Godver waarom gaan die dingen stuk op vrijdag en in de zomerse warmte
Mijn PC nog welquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmmm kloten muis!![]()
Kan het niet dat je per ongeluk blikseminslag hebt gehad? Doen alle andere dingen het nog wel?
quote:
Denk dat er nog garantie opzitquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ga goed met die mazzel van je, als ie écht kapot is kan je misschien vanavond nog bij wehkamp bestellen
binnen 24 geleverd?
ja leuk is anders...... hij moet natuurlijk ook nog eens in die inbouwkast passen
Check je ijskast ff voordat je ijsjes gaat kopen, anders moet ik helemaal naar Den Haagquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kijk! En dat is het belangrijkste!
Ik moet naar de AH maar ik heb geen zin
Te veel gedoe !! Ik kan nog steeds niet geloven dat ie stuk is.. En nogmaals hoelang duurt het voordat zo'n ding op temp. isquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:01 schreef FANN het volgende:
of snel even een tweedehandsje kopen op Markplaats voor nood......
ik heb mijn (nog prima) oude ijskast toen verkocht aan een paar studenten voor 50 eurootjes anders had BCC
hem meegenomen en had ik er niks voor gekregen, doen mensen vaak![]()
kan je hem vanavond misschien nog ophalen, al is het maar een kleintje.... moet ie wel in je auto passen
of effe hulp inroepen ...
Ik heb iig koude wijn straksquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Check je ijskast ff voordat je ijsjes gaat kopen, anders moet ik helemaal naar Den Haag
ná 7 jaar ? denk je?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat er nog garantie opzitMoet ik ff napluizen
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb iig koude wijn straks![]()
En wat moet ik nou toch weer eten he? Pffff!
Twas een complete keuken ik dacht 10 jaar ??quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ná 7 jaar ? denk je?
ik hoop het voor je, ik heb geen idee hoeveel garantie er op die aparatuur hier allemaal zit
Ik waggel nu al, maar bedanktquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kom maar langs, koop ik nog wel een fles
Ik heb net volgens mij voor de eerste keer een magnetron maaltijd helemaal opgegeten, tot nu toe had ik er nog nooit één gevonden die ik te hachelen vond, maar als er iets nieuws is probeer ik toch altijd,quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En wat moet ik nou toch weer eten he? Pffff!
ow... jah dan zou het best eens kunnenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Twas een complete keuken ik dacht 10 jaar ??
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb net volgens mij voor de eerste keer een magnetron maaltijd helemaal opgegeten, tot nu toe had ik er nog nooit één gevonden die ik te hachelen vond, maar als er iets nieuws is probeer ik toch altijd,
tagliatelle 4 kazen van AH vegetarisch en alléén natuurlijke ingrediënten, was écht lekker![]()
ik heb sooooooooo geen zin in koken met dit weer
wat is dat nou weer ? zeeheldenfestival?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:28 schreef liesje1979 het volgende:
Gert ga jij ook naar het zeeheldenfestival?
Ja ik ook vind dat we daar recht op hebben !!! Dat gedoe toen het verliefd was, ik wil de ellende dan ook wel lezenquote:
Ach tis Amsterdam lief.. winkels zat. Plus echt honger heb ik nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... jah dan zou het best eens kunnen![]()
maar zit je wel het weekend zonder koelkast![]()
Heb je geen Koelbox? kan je dingen die je moet invriezen misschien effe bij de buren in laten vriezen ?
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ook vind dat we daar recht op hebben !!! Dat gedoe toen het verliefd was, ik wil de ellende dan ook wel lezen
Joh je moet wel drinken hoorquote:
Oh fuck regenquote:
Loop maar weer wegquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:36 schreef liesje1979 het volgende:
Prima moment om even naar de AH te gaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |