Smiley's pimpen .. .tsssskquote:
sorry dude!quote:
Dat weet hij nog niet, maar dat leven staat Bommie ook te wachten na z'n wittebroodswekenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik rende van kroegie naar kroegie gaat de laatste paar jaren idd niet meer voor mij op...het lijkt er op alsof ik mijn stamcafe cq laatste halte heb gevonden....tis nu nog slechts een kwestie van wachten tot de kistdeksel sluit.
Wil ik wel maar thunder geeft m niet snel....straks ben ik weer te mak.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Smiley's pimpen .. .tssssk
[ afbeelding ]
Ga je ook daar posten Annie? Pak ze !
http://www.huubenjaap.nl/index.php?page=1&a=1&w=212&maand=07&jaar=2009#e
Houdt hij er iig nog iets aan over; ik ben niet eens in gemeenschap van goederen samenhokkend.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat weet hij nog niet, maar dat leven staat Bommie ook te wachten na z'n wittebroodsweken
Doe mijn best maar die anderen schieten niet opquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:38 schreef D. het volgende:
[..]
We hebben hier wel een naam hoog te houden he, zeker met zo'n TT
Zouden ze daar erg jaloers zijn als ze weten dat ik een geboortekaartje per post krijg van Huub en Claire?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Smiley's pimpen .. .tssssk
[ afbeelding ]
Ga je ook daar posten Annie? Pak ze !
http://www.huubenjaap.nl/index.php?page=1&a=1&w=212&maand=07&jaar=2009#e
Wie weetquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat weet hij nog niet, maar dat leven staat Bommie ook te wachten na z'n wittebroodsweken
En ik moet er even inkomen, misschien eerstquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Doe mijn best maar die anderen schieten niet op
Wantrouwend gaan samenwonen, goed planquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Houdt hij er iig nog iets aan over; ik ben niet eens in gemeenschap van goederen samenhokkend.
so truequote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Houdt hij er iig nog iets aan over; ik ben niet eens in gemeenschap van goederen samenhokkend.
ja was ff wat anders aan het doen, maar ik kan je de dappermarkt aanraden, veel meer keus veel leuker en gezelliger en gewoon goed je ras voor je houden. echt dappermarkt is gewoon van alles wat.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:25 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja ik ga ook naar die markten, is al zooo lang geleden ik wil naar de Albert Cuyp,maar ik heb veel kennissen die er al beroofd zijn , ze slaan zo je harses in voor een euro.Maar als je niet stadse daar bent dan ga je ook naar de Kalver en Dam want ja daar zitten leuke winkels dus ik ga ook ff achter die toeristen aan schuiven.Kom er niet elke dag.Misschien zie ik je wel voorbij sjezen op je bezemsteeltje.
vraag het evenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zouden ze daar erg jaloers zijn als ze weten dat ik een geboortekaartje per post krijg van Huub en Claire?
LOL ga het ze daar even vragenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zouden ze daar erg jaloers zijn als ze weten dat ik een geboortekaartje per post krijg van Huub en Claire?
Goed idee, 'tis nu toch iets afgekoeld hierquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
En ik moet er even inkomen, misschien eerst
Dus niet vertellen dat je een rasechte Volendamse bent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |