Ik drink soms een biertje met Eberhard vd Laan... dat stamt nog uit de tijd dat ik voor hem werkte in amsterdam ... en die moest ik weet niet hoevaak de boel zien te redden daar ... en zelfs hij zei vaak dat het gewoon niet te redden stad was ...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey ff dimmen he Bommie, anders plus ik niet meer op je hoor, en Amsterdam is geen soddom en gomara maar mooi, waar ik woon dan he en ik woon midden in het groen en Amsterdam is gewoon Amsterdam en hier gebeurd het, ja ja mijn Burgervader gaat altijd bij iedereen op de thee, behalve bij mijen dat houwe we zo
en in Amsterdam weten ze tenminste hoe ze klakkeloos geld over het balkje moeten gooien, en we pompen maar weer een paar miljoen in die noord-zuidlijn, en we bouwen nog maar een moskee of 2 erbij, ach het kan niet op
![]()
Sterker, ik probeer nog veel meer mensen hier naar de slowchat te krijgenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kan dat niet ff tijdelijk gemigreed worden naar wow ofzo
Ik zeg toch ligt eraan wie t ziet?Voor je t weet heb je een "hole in onequote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoezo? Moeten ze gewoon niet kijken
Ik zal jou eens hole in one-enquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:57 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik zeg toch ligt eraan wie t ziet?Voor je t weet heb je een "hole in one
nou aan mij geven ze geen geld hoor, ik moet steeds betalen aan de gemeente, klopt toch nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik drink soms een biertje met Eberhard vd Laan... dat stamt nog uit de tijd dat ik voor hem werkte in amsterdam ... en die moest ik weet niet hoevaak de boel zien te redden daar ... en zelfs hij zei vaak dat het gewoon niet te redden stad was ...
En cohen.. die moeten ze lekker verzuipen in de thee
Vind jij eberhard er ook niet 10 jaar ouder uitzien sinds ie weer de politiek is ingegaan?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik drink soms een biertje met Eberhard vd Laan... dat stamt nog uit de tijd dat ik voor hem werkte in amsterdam ... en die moest ik weet niet hoevaak de boel zien te redden daar ... en zelfs hij zei vaak dat het gewoon niet te redden stad was ...
En cohen.. die moeten ze lekker verzuipen in de thee
Als jappie er maar tussen zit, vind ik het bestquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sterker, ik probeer nog veel meer mensen hier naar de slowchat te krijgen
Trix is zelf de grootste ruif-vreetster van dit landquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou aan mij geven ze geen geld hoor, ik moet steeds betalen aan de gemeente, klopt toch nietik een geboren en getogen Amsterdammer die moeten ze juist geld toegeven om te blijven in deze mooie grote stad, ik zal J.P. eens gaan mailen of tante Trix
Mwah valt mee... hij was hier een maand geleden in de koreg en ik vond hem er nog wel redelijk hetzelfde uitzien als 3, 2 en 1 jaar geleden ...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vind jij eberhard er ook niet 10 jaar ouder uitzien sinds ie weer de politiek is ingegaan?
Ik ga mijn best doenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als jappie er maar tussen zit, vind ik het best
kan mij het schelen wat ze is, als ze mij betaald om vrij en blij Amsterdam te promoten vind ik alles bestquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Trix is zelf de grootste ruif-vreetster van dit land
Ik hou ook van amsterdam... als het langzaam de zee in zou schuiven!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan mij het schelen wat ze is, als ze mij betaald om vrij en blij Amsterdam te promoten vind ik alles best![]()
maar alle gekheid op mijn bezemsteel, ik hou van Amsterdam, met al zijn ups en vooral veel downs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |