Zeik er altijd overheenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
och...guttegutt......ijsklontje dr op...helpt....op het gestoken plekje hé...zeg het er maar ff bij
neequote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja geil he![]()
Ennuh Laysa... zie je me ?
Dankje liefquote:
Strax lekker in mijn blote reet op het balkon in de regen staan... zouden ze dat allemaal leuk vinden hier?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee..ow wacht...ik zag daar een blote meneer
....teaser
ow overtreffendquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:44 schreef D. het volgende:
[..]
Het is vooral benauwd, in de sauna is het warmer
geen idee...maar probeer eens uit...je weet maar nooitquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Strax lekker in mijn blote reet op het balkon in de regen staan... zouden ze dat allemaal leuk vinden hier?
Daar kom je vanzelf achterquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Strax lekker in mijn blote reet op het balkon in de regen staan... zouden ze dat allemaal leuk vinden hier?
Zo zit ik al de hele dag aan mijn bureau. Vooralsnog alleen zonder bierpul.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:45 schreef versabommie het volgende:
Dankje lief![]()
Doe jij even deze aan ? :
[ afbeelding ]
Heb je gezien met welke asociale snelheid we de sc's erdoorheen rossen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:47 schreef PC eend het volgende:
Ik ben hier de komende tijd waarschijnlijk ietsje minder, dus houden jullie je wel een beetje in
Anders moet ik weer zoveel teruglezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |