Heb een beetje het gevoel of mijn zeepbel is doorgepriktquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:04 schreef Copycat het volgende:
Excuus voor de deceptie omtrent mijn platte persoontje.
Is het nu komkommertijd of nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb een beetje het gevoel of mijn zeepbel is doorgeprikt
Maar dan heb je toch echt zelf een irreëel beeld van me getekend waar ik niet aan kan voldoen. Bommie.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:05 schreef versabommie het volgende:
Heb een beetje het gevoel of mijn zeepbel is doorgeprikt
En als ik jou was zou ik ver uit de buurt blijven, want anders wordt je een zurebommie en gaat Claire je opeten, en dan wordt er iemand bohooooooooooooos. Dan gaat ie met zijn voorhoofd tegen jouw voorhoofd aan staan duwen en roepen "conjo", het is mijn huis".quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ahw mén! Ik bedoel ik weet dat ik hier en daar soms in uiterste gevallen niet echt van de meest genuanceerde uitspraken ben maar dit is gewoon plain goor!
Dit heeft Bommie wel vaker,op palinggate vond ik t vies ,maar zo zie je maar dat alles went.( .Behalve een vent dan)quote:
Hmmm nee, ik vond haar zeker niet plat, toen ik haar zag in de Bunker,.... je kunt alles zeggen over CC, maar plat is ze niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Nou ja, zo plat ben je ook weer niet, althans, zo gaan de verhalen
![]()
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dan heb je toch echt zelf een irreëel beeld van me getekend waar ik niet aan kan voldoen. Bommie.
Ow, ben je er zoeen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dit heeft Bommie wel vaker,op palinggate vond ik t vies ,maar zo zie je maar dat alles went.( .Behalve een vent dan)
Ach het scheelt, ik ben een kerel ... ik kan dus heel goed doen of dit niet is gebeurtquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dan heb je toch echt zelf een irreëel beeld van me getekend waar ik niet aan kan voldoen. Bommie.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hmmm nee, ik vond haar zeker niet plat, toen ik haar zag in de Bunker,.... je kunt alles zeggen over CC, maar plat is ze niet.
Dat kan ik ook. Maar dat heeft geloof ik met Alzheimer light te maken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:09 schreef versabommie het volgende:
Ach het scheelt, ik ben een kerel ... ik kan dus heel goed doen of dit niet is gebeurt
Dat biedt perspectievenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat kan ik ook. Maar dat heeft geloof ik met Alzheimer light te maken.
Het zijn juist mensen als Assepoesie, die niet begrijpen dat het juist zielig is om iemand die een spelletje zegt gespeeld te hebben, te volgen (in een bloemetjesjurk).quote:Trouwens ik kijk nooit op FOK nog op VOL zou wel willen weten wat Berry zijn kwaliteiten zijn .. en vanwaar die obsessie voor Huub??? Je zou raar op staan te kijken wat voor een achterban Claire en Huub hebben.. die hier lang niet allemaal komen, maar wij staan wel onderling met elkaar in verbinding ... De Gouden Kooi is allang afgelopen maar wij zijn ze nog echt niet vergeten.. en als ze ons op de 1 of andere manier nodig hebben gaan wij ervoor... maar het is geen obsessie voor ons.. als voor menigeen op Fok of Vol zoals ik hier soms lees.. waar mensen afgekraakt worden, wij blijven ze alleen wel steunen.. zo ook met het stemmen..
Quote Door: Darley | op: 2009-07-03 | om: 16:05
Ja dat virtuele buro danquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
eerst ff een poosje onder m'n buro!
Doe maar, want hier zitten alleen maar pottenquote:
Hoho, hoho... hidohoho.....quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Doe maar, want hier zitten alleen maar potten
Dat zijn veelal door mannen teleurgestelde miepenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Doe maar, want hier zitten alleen maar potten
quote:
Zeg ik het verkeerd?quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zijn veelal door mannen teleurgestelde miepen
Wij zijn ervoor om te bewijzen dat 15-20 cm in hun nabijheid nog zo gek niet is
Pikstaanderig weerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:30 schreef versabommie het volgende:
[..]jij bent lekker bezig de laatste dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |