abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Games woensdag 8 juli 2009 @ 13:39:33 #101
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_70776826
Ik heb sinds gister ook de Magic binnen, fijn apparaat. Even een korte vraag: Hoe zetten jullie zelf iets van toetsblokkering erop? Momenteel schuif ik de meldingenbalk gewoon over het hele scherm heen maar dan duurt het erg lang voordat de backlight uitgaat...
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:41:52 #102
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_70776927
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:39 schreef 2dope het volgende:
Ik heb sinds gister ook de Magic binnen, fijn apparaat. Even een korte vraag: Hoe zetten jullie zelf iets van toetsblokkering erop? Momenteel schuif ik de meldingenbalk gewoon over het hele scherm heen maar dan duurt het erg lang voordat de backlight uitgaat...
De uitknop 1 keer indrukken.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  Eindredactie Games woensdag 8 juli 2009 @ 16:08:36 #103
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_70782754
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:41 schreef -Techno- het volgende:

[..]

De uitknop 1 keer indrukken.
Cheers. Ik dacht dat 'ie dan helemaal uitging, maar verhip!
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_70787220
quote:
Zijn er hier trouwens mensen die de Google ION ROM draaien? Ik ben tevreden met de snelheid van de standaard ROM, maar de ION ROM schijnt verdomde snel te zijn
Heb ion rom gedraaid, maar alle snelle onderdelen zijn intussen al gepoort naar alle andere custom roms. Die snelheid maakt het toestel wel lekker snappy.
quote:
Die wil ik ook erop gaan gooien maar verlies ik dan iets wat in de Vodafone ROM wel zit?

Edit: Of raden jullie andere ROMs aan?
Je zou niets moeten verliezen, alleen je moet wel eerst root acces krijgen op je magic.
quote:
Cheers. Ik dacht dat 'ie dan helemaal uitging, maar verhip!
en die uit knop indrukken en even vasthouden voor power off, sound off, airplane modus etc..

[ Bericht 10% gewijzigd door Firenzo op 08-07-2009 18:40:44 ]
Immer.
pi_70788936
Hmm, ik heb eigenlijk geen zin om te wachten tot de Hero uitkomt, alhoewel ik hem wel veel mooier vind dan de magic . Magic, Hero, magic, hero...

Hoelang gaat de batterij van de magic ongeveer mee bij jullie?
Cool story, Hansel.
pi_70791563
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, ik heb eigenlijk geen zin om te wachten tot de Hero uitkomt, alhoewel ik hem wel veel mooier vind dan de magic . Magic, Hero, magic, hero...

Hoelang gaat de batterij van de magic ongeveer mee bij jullie?
1 dag maar ik doe er heel veel mee.

Vraagje.. ik sta op t punt mijn Magic te rooten en een nieuwe ROM erop te zetten.. maar die makers komen steeds met verbeteringen(die changelogs). Moet ik dan elke keer opnieuw een ROM installeren als ik die verbeteringen wil? (En dus elke keer weer mijn gegevens verliezen.) Ik wil gewoon een snellere ROM en wel steeds de officiële Google updates automatisch binnen krijgen.

[ Bericht 4% gewijzigd door BluesRebel op 08-07-2009 20:55:43 ]
pi_70800119
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:32 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Vraagje.. ik sta op t punt mijn Magic te rooten en een nieuwe ROM erop te zetten.. maar die makers komen steeds met verbeteringen(die changelogs). Moet ik dan elke keer opnieuw een ROM installeren als ik die verbeteringen wil? (En dus elke keer weer mijn gegevens verliezen.) Ik wil gewoon een snellere ROM en wel steeds de officiële Google updates automatisch binnen krijgen.
Dan moet je het volgens mij toch echt bij de officiële ROM houden

Maar als het goed is (laten we het hopen) komen er dit jaar nog twee Android updates, dus dat zou wel eens een hoop goeds met zich kunnen meebrengen
http://www.mobilecrunch.c(...)ar-maybe-every-year/
pi_70800778
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:32 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Vraagje.. ik sta op t punt mijn Magic te rooten en een nieuwe ROM erop te zetten.. maar die makers komen steeds met verbeteringen(die changelogs). Moet ik dan elke keer opnieuw een ROM installeren als ik die verbeteringen wil? JA(En dus elke keer weer mijn gegevens verliezen >> NEE.) Ik wil gewoon een snellere ROM en wel steeds de officiële Google updates automatisch binnen krijgen.
Die update van google ga je missen met een andere rom. Echter, de wijzigingen/updates zijn in het circuit al lang en breed in nieuwe roms gestopt voordat google de reguliere update distribueert. En als de maker van de rom upgrade doet kun je gewoon opnieuw de nieuwe update.zip toepassen. Zolang je bij dezelfde kernel blijft [hou gewoon aan: dezelfde rom cooker] dan hoef je niet te wipen [alles wissen].

Je kunt dus gewoon over mekaar upgraden.

1. rom downloaden
2. op sd als update.zip
3. flash rom
4. reboot.
5. nieuwe versie rom, alle bestanden zoals ooit tevoren.
Immer.
pi_70802013
De volgende Sony Ericsson XPERIA in touchscreen uitvoering gaat dus ook op de Android tour:

http://www.gsmarena.com/s(...)_video-news-1011.php

Zit er mooi uit maar zal nog wel even duren voor hij echt uit is.
pi_70807925
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 00:35 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Dan moet je het volgens mij toch echt bij de officiële ROM houden

Maar als het goed is (laten we het hopen) komen er dit jaar nog twee Android updates, dus dat zou wel eens een hoop goeds met zich kunnen meebrengen
http://www.mobilecrunch.c(...)ar-maybe-every-year/
Hmm jammer, want ik vrees juist dat als ik een andere ROM erop gooi die vol met bugs zit.
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 01:01 schreef Firenzo het volgende:

[..]

Die update van google ga je missen met een andere rom. Echter, de wijzigingen/updates zijn in het circuit al lang en breed in nieuwe roms gestopt voordat google de reguliere update distribueert. En als de maker van de rom upgrade doet kun je gewoon opnieuw de nieuwe update.zip toepassen. Zolang je bij dezelfde kernel blijft [hou gewoon aan: dezelfde rom cooker] dan hoef je niet te wipen [alles wissen].

Je kunt dus gewoon over mekaar upgraden.

1. rom downloaden
2. op sd als update.zip
3. flash rom
4. reboot.
5. nieuwe versie rom, alle bestanden zoals ooit tevoren.
Dankjewel!

Nu maar 's beslissen welke ROM ik erop ga gooien.. er zijn er best veel en de meeste hebben geen screenshots.

Kan ik nog altijd terug naar de Vodafone ROM met een simpele reset?
pi_70808794
ga er vanuit dat de meeste roms er redelijk hetzelfde uitzine. Een thema toevoegen kun je zelf altijd nog. ik zou vooral kijken naar een stabiele rom.

en terug naar vodafone rom gaat exact hetzlefde als elke andere rom flashen. dan moet je dus wel eerst kijken of de stock rom er ook tussen staat. anders kun je altijd de ION rom ongemod gebruiken, is gewoon een magic rom van google.

edit: stock rom staat ook op site van HTC.
Immer.
pi_70809266
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 12:27 schreef Firenzo het volgende:
ga er vanuit dat de meeste roms er redelijk hetzelfde uitzine. Een thema toevoegen kun je zelf altijd nog. ik zou vooral kijken naar een stabiele rom.

en terug naar vodafone rom gaat exact hetzlefde als elke andere rom flashen. dan moet je dus wel eerst kijken of de stock rom er ook tussen staat. anders kun je altijd de ION rom ongemod gebruiken, is gewoon een magic rom van google.

edit: stock rom staat ook op site van HTC.
Ik zat er al aan te denken om gewoon die stock ROM van HTC zelf erop te gooien. Die is toch sowieso al stabiel en sneller? (En dan krijg ik toch wel de Google updates automatisch binnen aangezien t een officiële is of blijft die altijd zoals ie is omdat t voor Developers was ontwikkeld?)

Of weet jij een andere reden waarom ik dat niet zou moeten/kunnen doen?

[ Bericht 3% gewijzigd door BluesRebel op 09-07-2009 12:59:11 ]
pi_70809885
1. ik ben niet zo into the rom voor de saphire, maar ik weet wel wat goede dev's zijn. ik zal straks ff gaan checken.

2. het lijkt mij sowieso een goede keuze om inderdaad de ADP rom [ion rom] erop te gooien. ik weet alleen niet of dat die ook andere talen heeft behalve engels [mocht dst een probleem zijn]
Immer.
pi_70849880
quote:
Twee Android-updates in 2009, 5.000 apps in de Android Market

Google heeft bij de lancering van de T-Mobile myTouch 3G in de VS aangekondigd dat er op dit moment 5.000 applicaties in de Android Market aanwezig zijn. Ander interessant nieuws vandaag, is dat Google dit jaar nog twee updates voor Android gaat uitbrengen: een grote en een kleine. In totaal zullen er dit jaar vier updates komen (waarvan er al twee geweest zijn). De eerstvolgende update zal ongetwijfeld Donut zijn. Eerder kwam al 1.1 (klein) en 1.5 (groot) van Android uit.

Wat de hoeveelheid applicaties betreft: dat zal in Nederland niet exact 5.000 zijn, maar wel aardig in die richting komen. Wat de situatie in de VS verder bijzonder maakt, is dat Google samen met T-Mobile een App Pack gaat uitbrengen: een bundel met T-Mobile-applicaties aangevuld met applicaties van derde partijen. Klanten van T-Mobile die applicaties willen kopen, kunnen straks ook via hun telefoonrekening betalen.
http://www.androidplanet.(...)n-de-android-market/

Nou wil ik ook wel die releasedates lezen...
Is t al bekend of Donut flash meeneemt?
  vrijdag 10 juli 2009 @ 15:25:08 #115
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_70850549
tvp (ivm met TM G1 die naast me ligt)
misschien kom ik nog zinvolle dingen te weten...
Rig: Intel Core i7 8700k & EVGA Nvidia GeForce GTX1080FTW2 powered || Accessorized by the cult of Razer
pi_70850604
App tip: Deezer

Ga naar Deezer.com en registreer je daar(hun mobiele site die je van de app krijgt werkt niet).. log dan in bij de app op je telefoon en je hebt vele webradio's per muziekgenre Ik vind t een mooie app. Soort van Imeem (of Last.FM) maar ipv per artiest, per genre. Je kunt ook nog op internet playlists maken maar dat werkt (bij mij) nog niet.. als dat gaat werken wordt t helemaal vet. Het is nog een beta.
pi_70850875
De Magic besteld!
Ik heb jarenlang met een brakke Samsung slidephone gewerkt (weet niet wat voor type) en dit is de eerste keer dat ik een phone neem met dit soort mogelijkheden. Spannend dus!
pi_70870067
"Rubin: Android getting more social features; Donut, Eclair, and Flan all in the oven"

http://www.engadget.com/2(...)es-donut-eclair-and/
  zaterdag 11 juli 2009 @ 09:49:53 #119
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_70870822
Hmm mijn Google agenda wil niet meer syncen.. hoe vaak doetie dat, en voor afspraken hoe ver weg Max..?
  zaterdag 11 juli 2009 @ 10:44:13 #120
240591 LockonStratos
Ever vigilant
pi_70871349
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 09:49 schreef makkie88 het volgende:
Hmm mijn Google agenda wil niet meer syncen.. hoe vaak doetie dat, en voor afspraken hoe ver weg Max..?
Moet je even het vinkje aan en uit zetten, en anders rebooten.
Had ik op miraculeuze wijze ook een keer, uit het niets
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
pi_70871921
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 09:49 schreef makkie88 het volgende:
1. Vaak
2. Volgens mij synchroniseert hij alles. Bij mij doettie het iig jaren vooruit.
Immer.
pi_70878755
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 06:24 schreef elfzesendertig het volgende:
"Rubin: Android getting more social features; Donut, Eclair, and Flan all in the oven"

http://www.engadget.com/2(...)es-donut-eclair-and/
Wat moeten we nou met die social troep.. laat ze maar apps ervoor ontwikkelen zodat ik er geen last van heb.

En leuk dat er nog zo veel mobieltjes komen maar vind t zelf jammer dat ze allemaal een eigen UI ontwikkelen. Ze(HTC Sense en die van SE) zijn wel mooier maar Android is juist zo heerlijk omdat je makkelijk en snel overal kan komen.. niet door menu's blijven drukken. Veel te veel gedoe vind ik. Als je naar de Hero kijkt is de UI niet zo veel verschillend met een HTC met WM. Hopelijk gaan ze niet allemaal dit doen.

En voor de rest mogen ze ook wel wat nieuws over Donut zelf uitbrengen.. hopelijk komt er een optie waarmee je in portraitmode het toetsenbord in T9 kan veranderen
  zaterdag 11 juli 2009 @ 17:46:40 #123
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_70880803
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 10:44 schreef LockonStratos het volgende:

[..]

Moet je even het vinkje aan en uit zetten, en anders rebooten.
Had ik op miraculeuze wijze ook een keer, uit het niets
jes! het werkt weer

ik was bang dat mensen me vraag niet zouden begrijpen, typen op een telefoon blijft lastig
pi_70881375
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:32 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

En voor de rest mogen ze ook wel wat nieuws over Donut zelf uitbrengen.. hopelijk komt er een optie waarmee je in portraitmode het toetsenbord in T9 kan veranderen
anders haal je van XDA het HTCime toetsenbord, die heeft dat wel.
Immer.
pi_70881711
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:32 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Wat moeten we nou met die social troep.. laat ze maar apps ervoor ontwikkelen zodat ik er geen last van heb.

En leuk dat er nog zo veel mobieltjes komen maar vind t zelf jammer dat ze allemaal een eigen UI ontwikkelen. Ze(HTC Sense en die van SE) zijn wel mooier maar Android is juist zo heerlijk omdat je makkelijk en snel overal kan komen.. niet door menu's blijven drukken. Veel te veel gedoe vind ik. Als je naar de Hero kijkt is de UI niet zo veel verschillend met een HTC met WM. Hopelijk gaan ze niet allemaal dit doen.

Ik ben zelf ook meer geïnteresseerd in optimalisering van de snelheid (a la ION) en het gebruiksgemak (bijvoorbeeld dat toetsenbord). Dat sociale spul hoeft van mij ook niet per se, maar ik zou het toch wel weer tof vinden als ze Hyves konden integreren of zo. Niet dat ze dat gaan doen, want Facebook is veel aantrekkelijker, maar goed Gelukkig is Hyves zelf bezig met een app als het goed is.

Er zijn jammer genoeg nog maar een paar dingen over Donut bekend. Er komt in ieder geval universal search. Als je naar de Palm Pre hebt gekeken dan zal je weten dat dat een geniale functie is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')