De uitknop 1 keer indrukken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:39 schreef 2dope het volgende:
Ik heb sinds gister ook de Magic binnen, fijn apparaat. Even een korte vraag: Hoe zetten jullie zelf iets van toetsblokkering erop? Momenteel schuif ik de meldingenbalk gewoon over het hele scherm heen maar dan duurt het erg lang voordat de backlight uitgaat...
Cheers. Ik dacht dat 'ie dan helemaal uitging, maar verhip!quote:
Heb ion rom gedraaid, maar alle snelle onderdelen zijn intussen al gepoort naar alle andere custom roms. Die snelheid maakt het toestel wel lekker snappy.quote:Zijn er hier trouwens mensen die de Google ION ROM draaien? Ik ben tevreden met de snelheid van de standaard ROM, maar de ION ROM schijnt verdomde snel te zijn
Je zou niets moeten verliezen, alleen je moet wel eerst root acces krijgen op je magic.quote:Die wil ik ook erop gaan gooien maar verlies ik dan iets wat in de Vodafone ROM wel zit?
Edit: Of raden jullie andere ROMs aan?
en die uit knop indrukken en even vasthouden voor power off, sound off, airplane modus etc..quote:Cheers. Ik dacht dat 'ie dan helemaal uitging, maar verhip!
1 dag maar ik doe er heel veel mee.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, ik heb eigenlijk geen zin om te wachten tot de Hero uitkomt, alhoewel ik hem wel veel mooier vind dan de magic. Magic, Hero, magic, hero...
Hoelang gaat de batterij van de magic ongeveer mee bij jullie?
Dan moet je het volgens mij toch echt bij de officiële ROM houdenquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:32 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
1 dag maar ik doe er heel veel mee.
Vraagje.. ik sta op t punt mijn Magic te rooten en een nieuwe ROM erop te zetten.. maar die makers komen steeds met verbeteringen(die changelogs). Moet ik dan elke keer opnieuw een ROM installeren als ik die verbeteringen wil?(En dus elke keer weer mijn gegevens verliezen.) Ik wil gewoon een snellere ROM en wel steeds de officiële Google updates automatisch binnen krijgen.
Die update van google ga je missen met een andere rom. Echter, de wijzigingen/updates zijn in het circuit al lang en breed in nieuwe roms gestopt voordat google de reguliere update distribueert. En als de maker van de rom upgrade doet kun je gewoon opnieuw de nieuwe update.zip toepassen. Zolang je bij dezelfde kernel blijft [hou gewoon aan: dezelfde rom cooker] dan hoef je niet te wipen [alles wissen].quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:32 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
1 dag maar ik doe er heel veel mee.
Vraagje.. ik sta op t punt mijn Magic te rooten en een nieuwe ROM erop te zetten.. maar die makers komen steeds met verbeteringen(die changelogs). Moet ik dan elke keer opnieuw een ROM installeren als ik die verbeteringen wil? JA(En dus elke keer weer mijn gegevens verliezen >> NEE.) Ik wil gewoon een snellere ROM en wel steeds de officiële Google updates automatisch binnen krijgen.
Hmm jammer, want ik vrees juist dat als ik een andere ROM erop gooi die vol met bugs zit.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:35 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dan moet je het volgens mij toch echt bij de officiële ROM houden
Maar als het goed is (laten we het hopen) komen er dit jaar nog twee Android updates, dus dat zou wel eens een hoop goeds met zich kunnen meebrengen
http://www.mobilecrunch.c(...)ar-maybe-every-year/
Dankjewel!quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:01 schreef Firenzo het volgende:
[..]
Die update van google ga je missen met een andere rom. Echter, de wijzigingen/updates zijn in het circuit al lang en breed in nieuwe roms gestopt voordat google de reguliere update distribueert. En als de maker van de rom upgrade doet kun je gewoon opnieuw de nieuwe update.zip toepassen. Zolang je bij dezelfde kernel blijft [hou gewoon aan: dezelfde rom cooker] dan hoef je niet te wipen [alles wissen].
Je kunt dus gewoon over mekaar upgraden.
1. rom downloaden
2. op sd als update.zip
3. flash rom
4. reboot.
5. nieuwe versie rom, alle bestanden zoals ooit tevoren.
Ik zat er al aan te denken om gewoon die stock ROM van HTC zelf erop te gooien. Die is toch sowieso al stabiel en sneller? (En dan krijg ik toch wel de Google updates automatisch binnen aangezien t een officiële is of blijft die altijd zoals ie is omdat t voor Developers was ontwikkeld?)quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:27 schreef Firenzo het volgende:
ga er vanuit dat de meeste roms er redelijk hetzelfde uitzine. Een thema toevoegen kun je zelf altijd nog. ik zou vooral kijken naar een stabiele rom.
en terug naar vodafone rom gaat exact hetzlefde als elke andere rom flashen. dan moet je dus wel eerst kijken of de stock rom er ook tussen staat. anders kun je altijd de ION rom ongemod gebruiken, is gewoon een magic rom van google.
edit: stock rom staat ook op site van HTC.
http://www.androidplanet.(...)n-de-android-market/quote:Twee Android-updates in 2009, 5.000 apps in de Android Market
Google heeft bij de lancering van de T-Mobile myTouch 3G in de VS aangekondigd dat er op dit moment 5.000 applicaties in de Android Market aanwezig zijn. Ander interessant nieuws vandaag, is dat Google dit jaar nog twee updates voor Android gaat uitbrengen: een grote en een kleine. In totaal zullen er dit jaar vier updates komen (waarvan er al twee geweest zijn). De eerstvolgende update zal ongetwijfeld Donut zijn. Eerder kwam al 1.1 (klein) en 1.5 (groot) van Android uit.
Wat de hoeveelheid applicaties betreft: dat zal in Nederland niet exact 5.000 zijn, maar wel aardig in die richting komen. Wat de situatie in de VS verder bijzonder maakt, is dat Google samen met T-Mobile een App Pack gaat uitbrengen: een bundel met T-Mobile-applicaties aangevuld met applicaties van derde partijen. Klanten van T-Mobile die applicaties willen kopen, kunnen straks ook via hun telefoonrekening betalen.
Moet je even het vinkje aan en uit zetten, en anders rebooten.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:49 schreef makkie88 het volgende:
Hmm mijn Google agenda wil niet meer syncen.. hoe vaak doetie dat, en voor afspraken hoe ver weg Max..?
1. Vaakquote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:49 schreef makkie88 het volgende:
Hmm mijn Google agenda wil niet meer syncen.. hoe vaak doetie dat, en voor afspraken hoe ver weg Max..?
Wat moeten we nou met die social troep.. laat ze maar apps ervoor ontwikkelen zodat ik er geen last van heb.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 06:24 schreef elfzesendertig het volgende:
"Rubin: Android getting more social features; Donut, Eclair, and Flan all in the oven"
http://www.engadget.com/2(...)es-donut-eclair-and/
jes! het werkt weerquote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:44 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Moet je even het vinkje aan en uit zetten, en anders rebooten.
Had ik op miraculeuze wijze ook een keer, uit het niets
anders haal je van XDA het HTCime toetsenbord, die heeft dat wel.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:32 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
En voor de rest mogen ze ook wel wat nieuws over Donut zelf uitbrengen.. hopelijk komt er een optie waarmee je in portraitmode het toetsenbord in T9 kan veranderen
Ik ben zelf ook meer geïnteresseerd in optimalisering van de snelheid (a la ION) en het gebruiksgemak (bijvoorbeeld dat toetsenbord). Dat sociale spul hoeft van mij ook niet per se, maar ik zou het toch wel weer tof vinden als ze Hyves konden integreren of zo. Niet dat ze dat gaan doen, want Facebook is veel aantrekkelijker, maar goedquote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:32 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Wat moeten we nou met die social troep.. laat ze maar apps ervoor ontwikkelen zodat ik er geen last van heb.
En leuk dat er nog zo veel mobieltjes komen maar vind t zelf jammer dat ze allemaal een eigen UI ontwikkelen. Ze(HTC Sense en die van SE) zijn wel mooier maar Android is juist zo heerlijk omdat je makkelijk en snel overal kan komen.. niet door menu's blijven drukken. Veel te veel gedoe vind ik. Als je naar de Hero kijkt is de UI niet zo veel verschillend met een HTC met WM. Hopelijk gaan ze niet allemaal dit doen.
En voor de rest mogen ze ook wel wat nieuws over Donut zelf uitbrengen.. hopelijk komt er een optie waarmee je in portraitmode het toetsenbord in T9 kan veranderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |