Ziet er erg netjes uit! Maar qua prijs scheelt het maar een euro of 30 bij een jaarabonnement.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:39 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik vind zoiets niet erg maar met die oordopjes die je erbij krijgt vind ik het niet slechter dan de gemiddelde mp3-speler.. zeker nietHet is ook makkelijk te bedienen. Hier heb je denk ik wat aan: Met 1 klik zie je allemaal nummers van wat je luistert op youtube
Heb niet gekeken of er nog andere players zijn in de market dus dat kan ook nog.
Volgens mijj is dat gewoon een bepaalde link die je moet openen. http://mobile.fok.nl/ dus.quote:Op maandag 6 juli 2009 01:46 schreef elfzesendertig het volgende:
Weet iemand trouwens hoe ik de mobiele layout van het forum op mijn Magic kan krijgen? ik krijg nu altijd de normale layout, maar die is niet altijd even praktisch
Dit is trouwens wel getypt vanaf mijn magic, dus dat wil opzich nog welik maak alleen soms nog wat foutjes tijdens het typen
Dan krijg ik alleen de frontpage in de mobiele lay-out. Als ik dan via die site naar het forum ga krijg ik weer de normale lay-out.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mijj is dat gewoon een bepaalde link die je moet openen. http://mobile.fok.nl/ dus.
quote:Het eerste Android-toestel van Sony Ericsson wordt een volgend Xperia-toestel. Dat meldt een Zweedse site op basis van interne documenten. De 'Rachael' heeft een 4"-scherm en een Qualcomm Snapdragon-processor, die kan draaien op 1GHz.
Het toestel wordt later dit jaar aangekondigd, meldt de Zweedse site Mobil.se, die enkele foto's en specificaties in handen heeft die verkregen zijn uit interne documenten. De smartphone draait Googles mobiele OS Android. Welke versie het zal worden, is vooralsnog onbekend.
Naast de Qualcomm QSD8250-cpu zal het toestel ook 3d-graphics gaan ondersteunen. Het toestel heeft een mini-usb-connector voor data-overdracht en een 3,5mm-uitgang voor headsets.
Sony Ericsson zal waarschijnlijk in september een aankondiging doen over een nieuw Xperia-toestel. Het nu verschenen toestel ziet er heel anders uit dan de Xperia die bij eerdere geruchten opdook. Die draait op Windows Mobile en heeft een uitschuifbaar qwerty-toetsenbord met desktopachtige layout.
Xperia is een productlijn voor smartphones met, volgens Sony Ericsson, grensverleggende specificaties. Tot nog toe verscheen er een model in deze lijn, de X1. Deze Windows Mobile-smartphone kwam eind vorig jaar uit en was in Nederland een verkoopsucces.
Ziet er mooi uit, alleen is SE de laatste jaren qua kwaliteit wel wat achteruit gegaan.quote:
Wist je dat je de firmware van de Hero al op je magic kan draaien? Staat zo'n filmpje van op youtube.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:25 schreef BluesRebel het volgende:
Ja die zijn geroot en erop gegooid, maar omdat de Magic 192 MB RAM heeft en de Hero 288 MB werkt t traag. Ben sowieso erg blij met de standaard ROMquote:Op maandag 6 juli 2009 12:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wist je dat je de firmware van de Hero al op je magic kan draaien? Staat zo'n filmpje van op youtube.
Net zoals elk ander telefoonmerk...quote:Op maandag 6 juli 2009 12:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit, alleen is SE de laatste jaren qua kwaliteit wel wat achteruit gegaan.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |