Dat zou wel mooi zijn ja. Maar is er nog meer? Ik ga niet de risico nemen om m te verneuken als ik dat alleen krijgquote:Op zondag 5 juli 2009 17:16 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Wat ik vandaag tegenkwam in de Market is iig dat je via OBEX (bluetooth dus) bestanden kan versturen en ontvangen. Voor ontvangen heb je blijkbaar root nodig.
Volgens mij zijn er nog wel veel meer dingen ja, maar ik zou je niet kunnen vertellen wat die zijnquote:Op zondag 5 juli 2009 17:29 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijn ja. Maar is er nog meer? Ik ga niet de risico nemen om m te verneuken als ik dat alleen krijg
Heeft iemand al een Tour de France app langs zien komen?
Vergeleken met de Hero!?quote:
Qua scherm alvast interessant want haptic feedback + AMOLED. En dan ook nog Android.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:00 schreef raaavi het volgende:
Sorryik had dit plaatje voor me
[ afbeelding ]
Win Mob erop
maar dit is hem dus?
[ afbeelding ]
Maar de magic heeft helaas geen 3,5mm connectorquote:Op zondag 5 juli 2009 18:26 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Vergeleken met de Hero!?Als er één is die qua design echt faalt is t de Hero wel.
Vind de Galaxy best vet en als er een release voor NL bekend was zou ik op die wachten ipv de Magic te halen, maar vond de RAM ook te weinig. Zelf zou ik de Hero nooit halen. Erger me al een beetje aan dat 'kinnetje' van de Magic als ie in mn broek is.. moet er niet aan denken hoe dat zou zijn met de Hero. Ook het 'innerlijk' vind ik niks. Lijkt veels te veel op WM en vind de standaard-Android juist zo vet omdat t zo simpel is.
Magic dus.Wikwakka2
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar de magic heeft helaas geen 3,5mm connector. Is hij verder nog wel goed te gebruiken om als muziekspeler?
Ik vind zoiets niet erg maar met die oordopjes die je erbij krijgt vind ik het niet slechter dan de gemiddelde mp3-speler.. zeker nietquote:Op zondag 5 juli 2009 19:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar de magic heeft helaas geen 3,5mm connector. Is hij verder nog wel goed te gebruiken om als muziekspeler?
Yep. Qua hardware verslaat ie de Magic op alle punten.. alleen de RAM (nogal belangrijk) is minder maar volgens mij wel hetzelfde als de G1.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:00 schreef raaavi het volgende:
Sorryik had dit plaatje voor me
[ afbeelding ]
Win Mob erop
maar dit is hem dus?
[ afbeelding ]
Ik heb hem ook overwogen, maar ik vind hem toch best wel erg lelijkquote:Op zondag 5 juli 2009 21:42 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Yep. Qua hardware verslaat ie de Magic op alle punten.. alleen de RAM (nogal belangrijk) is minder maar volgens mij wel hetzelfde als de G1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |