Heb ik ook ja.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 06:17 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
JepHeb alleen wel een nieuw nummer, da's altijd weer zo'n gedoe
Geen last van.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:43 schreef makkie88 het volgende:
wel jammer dat de htc magic wel moeite heeft met het scherm draaien als je hem kantelt, of duurt erg lang, of gebeurd helemaal nix..
aContactsquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:25 schreef Mopst3r het volgende:
Ik ga vanmiddag mijn G1 maar eens even doorspitten en wat nieuwe apps downloaden, iemand tips?
ik had roaming uit staan, maar toen ik "per ongeluk" een site opende toen ging ie toch echt verbinding maken.. dus dit is echt iets anders..quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:10 schreef Firenzo het volgende:
Roaming staat standaard uit. Als je het aanzet in het menu dan komt er altijd een pop up die je vraagt of je wel echt wil roamen. Verstandig is het gewoon om APNdroid te gebruiken, dan zul je nooit per ongeluk op t internet gaan, zelfs als je per ongeluk roaming aan zet.
Verder lijkt het mij een goed plan om een Android topicreeks te creëren, met een universele OP met een kopje toestellen. dan kan iedereen terecht met elk toestel.
edit: met betrekking tot het kantelen, ik kantel em altijd ff verder dan 90 graden, dan reageert hij bij mij veel sneller. portrait > 120 graden kantel > 30 graden kantel terug naar landscape.
volgens mij ookquote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:55 schreef Erasmo het volgende:
Volgens mij geld dat allen voor het synchen
Goed genoegquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:54 schreef elfzesendertig het volgende:
Volgens mij zijn genoeg mensen het erover eens om hier een algemeen androidtelefoons topic van te maken. Om die reden heb ik even de moeite genomen om daar een OP voor te maken. Die is hier te vinden:
http://wiki.fok.nl/index.php/Androidtelefoons_topic
Zeg maar wat jullie er van vinden. Als de reacties positief zijn lijkt het me dat een modje de TT en de OP zou kunnen veranderen
Klopt. Dit jaar nog komen Netbooks met Android erop en als t goed gaat volgend jaar de eerste laptops.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:06 schreef Erasmo het volgende:
Was Android niet juist ontwikkeld om op meer dan alleen telefoons te draaien?
[ afbeelding ]
Puik.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:54 schreef elfzesendertig het volgende:
Volgens mij zijn genoeg mensen het erover eens om hier een algemeen androidtelefoons topic van te maken. Om die reden heb ik even de moeite genomen om daar een OP voor te maken. Die is hier te vinden:
http://wiki.fok.nl/index.php/Androidtelefoons_topic
Zeg maar wat jullie er van vinden. Als de reacties positief zijn lijkt het me dat een modje de TT en de OP zou kunnen veranderen
quote:
Zal ik maar een verzoek indienen? Met een algemeen Android topic wordt het hopelijk ook wat drukkerquote:
Lijkt me dat de OP en TT van deze kunnen worden aangepast en waarschijnlijk kunnen dit topic en het HTC Hero topic samengevoegd worden. Ik stel het even voor.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:08 schreef Firenzo het volgende:
hmm, dan zouden t hero topic en deze dicht moeten, en het centraal android topic open..?
heb hem nu ook een week of 2quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:08 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik heb sinds vandaag mijn Magic binnen en ik ben aangenaam verrast
Ik zit er ook over na te denken maar wat zijn nou de voordelen als je geen nieuwe ROM erop wilt hebben?quote:Op zondag 5 juli 2009 16:28 schreef Firenzo het volgende:
Al iemand hier met root acces op zijn magic eigenlijk?
Wat ik vandaag tegenkwam in de Market is iig dat je via OBEX (bluetooth dus) bestanden kan versturen en ontvangen. Voor ontvangen heb je blijkbaar root nodig.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:31 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik zit er ook over na te denken maar wat zijn nou de voordelen als je geen nieuwe ROM erop wilt hebben?
Dat zou wel mooi zijn ja. Maar is er nog meer? Ik ga niet de risico nemen om m te verneuken als ik dat alleen krijgquote:Op zondag 5 juli 2009 17:16 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Wat ik vandaag tegenkwam in de Market is iig dat je via OBEX (bluetooth dus) bestanden kan versturen en ontvangen. Voor ontvangen heb je blijkbaar root nodig.
Volgens mij zijn er nog wel veel meer dingen ja, maar ik zou je niet kunnen vertellen wat die zijnquote:Op zondag 5 juli 2009 17:29 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijn ja. Maar is er nog meer? Ik ga niet de risico nemen om m te verneuken als ik dat alleen krijg
Heeft iemand al een Tour de France app langs zien komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |