hey dankjewel! deze had ik inderdaad gevonden, maar vond het zo raar dat het niet ingebouwd zat..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:23 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik heb hiervoor TaskKiller lite gedownload van de Market. Werkt prima.
En andere manier om ze uit te zetten is door naar Settings -> Applications -> Manage Applications te gaan. Daar kan je filteren op Running Apps en deze uitzetten door op de applicatie te klikken en dan Force Stop te kiezen.
Sowieso vraagt Android of je data in Roaming mode aan of uit wil hebben staan. Als je het zelf wil regelen moet je APNdroid hebbenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:34 schreef makkie88 het volgende:
[..]
hey dankjewel! deze had ik inderdaad gevonden, maar vond het zo raar dat het niet ingebouwd zat..
en is er een soort van "no data" voor android, voor als ik op vakantie ben
Het is niet ingebouwd omdat het in principe niet nodig zou moeten zijn om applicaties te sluiten. Bij de meeste applicaties wordt de status van die applicatie bewaard als je hem "afsluit" en daarna neemt het vrijwel geen geheugen meer in beslag. Ik weet niet hoe het zit met applicaties die op de achtergrond kunnen werken...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:34 schreef makkie88 het volgende:
[..]
hey dankjewel! deze had ik inderdaad gevonden, maar vond het zo raar dat het niet ingebouwd zat..
en is er een soort van "no data" voor android, voor als ik op vakantie ben
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:08 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik heb sinds vandaag mijn Magic binnen en ik ben aangenaam verrast
Jepquote:
Het is misschien een idee om dan even een mod te vragen de TT te veranderen naar 'Centraal Androidtelefoon topic #3' o.i.d De specs in de OP kunnen dan vervangen worden door een links naar pagina's met specs.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:45 schreef Devolution het volgende:
TT kan ik niet meer aanpassen, de witte G1 afbeelding wel
vraagt android dat alleen in het buitenland? want hier heb ik hem nix zien vragenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:52 schreef whoops het volgende:
[..]
Sowieso vraagt Android of je data in Roaming mode aan of uit wil hebben staan. Als je het zelf wil regelen moet je APNdroid hebben
Heb ik ook ja.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 06:17 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
JepHeb alleen wel een nieuw nummer, da's altijd weer zo'n gedoe
Geen last van.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:43 schreef makkie88 het volgende:
wel jammer dat de htc magic wel moeite heeft met het scherm draaien als je hem kantelt, of duurt erg lang, of gebeurd helemaal nix..
aContactsquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:25 schreef Mopst3r het volgende:
Ik ga vanmiddag mijn G1 maar eens even doorspitten en wat nieuwe apps downloaden, iemand tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |