Vanaf 10 juli welquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:00 schreef raaavi het volgende:
HTC Hero is toch nieuwer?
owh, bevalt ie? hoe duur en kan je de mappen op je sd opslaan, zodat je in buitenland geen roaming hebtquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:09 schreef Ceased2Be het volgende:
tvp
Vandaag m'n eerste app gekocht... CoPilot Live. eindelijk een degelijk nav system voor de android
Lijkt me idd een beter plan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:59 schreef BluesRebel het volgende:
Dit topic zou toch een algemene Android topic worden?(Geen HTC Dream of G1)
50 pond (single map) en 60 pond (all maps)quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:21 schreef makkie88 het volgende:
[..]
owh, bevalt ie? hoe duur en kan je de mappen op je sd opslaan, zodat je in buitenland geen roaming hebt
ja dat soort dingen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:02 schreef Ceased2Be het volgende:
Je bedoeld wat op de achtergrond in het geheugen draait?
Ik heb hiervoor TaskKiller lite gedownload van de Market. Werkt prima.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:59 schreef makkie88 het volgende:
iemand enig idee hoe ik software kant uitzetten?
hey dankjewel! deze had ik inderdaad gevonden, maar vond het zo raar dat het niet ingebouwd zat..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:23 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik heb hiervoor TaskKiller lite gedownload van de Market. Werkt prima.
En andere manier om ze uit te zetten is door naar Settings -> Applications -> Manage Applications te gaan. Daar kan je filteren op Running Apps en deze uitzetten door op de applicatie te klikken en dan Force Stop te kiezen.
Sowieso vraagt Android of je data in Roaming mode aan of uit wil hebben staan. Als je het zelf wil regelen moet je APNdroid hebbenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:34 schreef makkie88 het volgende:
[..]
hey dankjewel! deze had ik inderdaad gevonden, maar vond het zo raar dat het niet ingebouwd zat..
en is er een soort van "no data" voor android, voor als ik op vakantie ben
Het is niet ingebouwd omdat het in principe niet nodig zou moeten zijn om applicaties te sluiten. Bij de meeste applicaties wordt de status van die applicatie bewaard als je hem "afsluit" en daarna neemt het vrijwel geen geheugen meer in beslag. Ik weet niet hoe het zit met applicaties die op de achtergrond kunnen werken...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:34 schreef makkie88 het volgende:
[..]
hey dankjewel! deze had ik inderdaad gevonden, maar vond het zo raar dat het niet ingebouwd zat..
en is er een soort van "no data" voor android, voor als ik op vakantie ben
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:08 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik heb sinds vandaag mijn Magic binnen en ik ben aangenaam verrast
Jepquote:
Het is misschien een idee om dan even een mod te vragen de TT te veranderen naar 'Centraal Androidtelefoon topic #3' o.i.d De specs in de OP kunnen dan vervangen worden door een links naar pagina's met specs.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:45 schreef Devolution het volgende:
TT kan ik niet meer aanpassen, de witte G1 afbeelding wel
vraagt android dat alleen in het buitenland? want hier heb ik hem nix zien vragenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:52 schreef whoops het volgende:
[..]
Sowieso vraagt Android of je data in Roaming mode aan of uit wil hebben staan. Als je het zelf wil regelen moet je APNdroid hebben
Heb ik ook ja.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 06:17 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
JepHeb alleen wel een nieuw nummer, da's altijd weer zo'n gedoe
Geen last van.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:43 schreef makkie88 het volgende:
wel jammer dat de htc magic wel moeite heeft met het scherm draaien als je hem kantelt, of duurt erg lang, of gebeurd helemaal nix..
aContactsquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:25 schreef Mopst3r het volgende:
Ik ga vanmiddag mijn G1 maar eens even doorspitten en wat nieuwe apps downloaden, iemand tips?
ik had roaming uit staan, maar toen ik "per ongeluk" een site opende toen ging ie toch echt verbinding maken.. dus dit is echt iets anders..quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:10 schreef Firenzo het volgende:
Roaming staat standaard uit. Als je het aanzet in het menu dan komt er altijd een pop up die je vraagt of je wel echt wil roamen. Verstandig is het gewoon om APNdroid te gebruiken, dan zul je nooit per ongeluk op t internet gaan, zelfs als je per ongeluk roaming aan zet.
Verder lijkt het mij een goed plan om een Android topicreeks te creëren, met een universele OP met een kopje toestellen. dan kan iedereen terecht met elk toestel.
edit: met betrekking tot het kantelen, ik kantel em altijd ff verder dan 90 graden, dan reageert hij bij mij veel sneller. portrait > 120 graden kantel > 30 graden kantel terug naar landscape.
volgens mij ookquote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:55 schreef Erasmo het volgende:
Volgens mij geld dat allen voor het synchen
Goed genoegquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:54 schreef elfzesendertig het volgende:
Volgens mij zijn genoeg mensen het erover eens om hier een algemeen androidtelefoons topic van te maken. Om die reden heb ik even de moeite genomen om daar een OP voor te maken. Die is hier te vinden:
http://wiki.fok.nl/index.php/Androidtelefoons_topic
Zeg maar wat jullie er van vinden. Als de reacties positief zijn lijkt het me dat een modje de TT en de OP zou kunnen veranderen
Klopt. Dit jaar nog komen Netbooks met Android erop en als t goed gaat volgend jaar de eerste laptops.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:06 schreef Erasmo het volgende:
Was Android niet juist ontwikkeld om op meer dan alleen telefoons te draaien?
[ afbeelding ]
Puik.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:54 schreef elfzesendertig het volgende:
Volgens mij zijn genoeg mensen het erover eens om hier een algemeen androidtelefoons topic van te maken. Om die reden heb ik even de moeite genomen om daar een OP voor te maken. Die is hier te vinden:
http://wiki.fok.nl/index.php/Androidtelefoons_topic
Zeg maar wat jullie er van vinden. Als de reacties positief zijn lijkt het me dat een modje de TT en de OP zou kunnen veranderen
quote:
Zal ik maar een verzoek indienen? Met een algemeen Android topic wordt het hopelijk ook wat drukkerquote:
Lijkt me dat de OP en TT van deze kunnen worden aangepast en waarschijnlijk kunnen dit topic en het HTC Hero topic samengevoegd worden. Ik stel het even voor.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:08 schreef Firenzo het volgende:
hmm, dan zouden t hero topic en deze dicht moeten, en het centraal android topic open..?
heb hem nu ook een week of 2quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:08 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik heb sinds vandaag mijn Magic binnen en ik ben aangenaam verrast
Ik zit er ook over na te denken maar wat zijn nou de voordelen als je geen nieuwe ROM erop wilt hebben?quote:Op zondag 5 juli 2009 16:28 schreef Firenzo het volgende:
Al iemand hier met root acces op zijn magic eigenlijk?
Wat ik vandaag tegenkwam in de Market is iig dat je via OBEX (bluetooth dus) bestanden kan versturen en ontvangen. Voor ontvangen heb je blijkbaar root nodig.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:31 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik zit er ook over na te denken maar wat zijn nou de voordelen als je geen nieuwe ROM erop wilt hebben?
Dat zou wel mooi zijn ja. Maar is er nog meer? Ik ga niet de risico nemen om m te verneuken als ik dat alleen krijgquote:Op zondag 5 juli 2009 17:16 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Wat ik vandaag tegenkwam in de Market is iig dat je via OBEX (bluetooth dus) bestanden kan versturen en ontvangen. Voor ontvangen heb je blijkbaar root nodig.
Volgens mij zijn er nog wel veel meer dingen ja, maar ik zou je niet kunnen vertellen wat die zijnquote:Op zondag 5 juli 2009 17:29 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijn ja. Maar is er nog meer? Ik ga niet de risico nemen om m te verneuken als ik dat alleen krijg
Heeft iemand al een Tour de France app langs zien komen?
Vergeleken met de Hero!?quote:
Qua scherm alvast interessant want haptic feedback + AMOLED. En dan ook nog Android.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:00 schreef raaavi het volgende:
Sorryik had dit plaatje voor me
[ afbeelding ]
Win Mob erop
maar dit is hem dus?
[ afbeelding ]
Maar de magic heeft helaas geen 3,5mm connectorquote:Op zondag 5 juli 2009 18:26 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Vergeleken met de Hero!?Als er één is die qua design echt faalt is t de Hero wel.
Vind de Galaxy best vet en als er een release voor NL bekend was zou ik op die wachten ipv de Magic te halen, maar vond de RAM ook te weinig. Zelf zou ik de Hero nooit halen. Erger me al een beetje aan dat 'kinnetje' van de Magic als ie in mn broek is.. moet er niet aan denken hoe dat zou zijn met de Hero. Ook het 'innerlijk' vind ik niks. Lijkt veels te veel op WM en vind de standaard-Android juist zo vet omdat t zo simpel is.
Magic dus.Wikwakka2
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar de magic heeft helaas geen 3,5mm connector. Is hij verder nog wel goed te gebruiken om als muziekspeler?
Ik vind zoiets niet erg maar met die oordopjes die je erbij krijgt vind ik het niet slechter dan de gemiddelde mp3-speler.. zeker nietquote:Op zondag 5 juli 2009 19:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar de magic heeft helaas geen 3,5mm connector. Is hij verder nog wel goed te gebruiken om als muziekspeler?
Yep. Qua hardware verslaat ie de Magic op alle punten.. alleen de RAM (nogal belangrijk) is minder maar volgens mij wel hetzelfde als de G1.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:00 schreef raaavi het volgende:
Sorryik had dit plaatje voor me
[ afbeelding ]
Win Mob erop
maar dit is hem dus?
[ afbeelding ]
Ik heb hem ook overwogen, maar ik vind hem toch best wel erg lelijkquote:Op zondag 5 juli 2009 21:42 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Yep. Qua hardware verslaat ie de Magic op alle punten.. alleen de RAM (nogal belangrijk) is minder maar volgens mij wel hetzelfde als de G1.
Ziet er erg netjes uit! Maar qua prijs scheelt het maar een euro of 30 bij een jaarabonnement.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:39 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik vind zoiets niet erg maar met die oordopjes die je erbij krijgt vind ik het niet slechter dan de gemiddelde mp3-speler.. zeker nietHet is ook makkelijk te bedienen. Hier heb je denk ik wat aan: Met 1 klik zie je allemaal nummers van wat je luistert op youtube
Heb niet gekeken of er nog andere players zijn in de market dus dat kan ook nog.
Volgens mijj is dat gewoon een bepaalde link die je moet openen. http://mobile.fok.nl/ dus.quote:Op maandag 6 juli 2009 01:46 schreef elfzesendertig het volgende:
Weet iemand trouwens hoe ik de mobiele layout van het forum op mijn Magic kan krijgen? ik krijg nu altijd de normale layout, maar die is niet altijd even praktisch
Dit is trouwens wel getypt vanaf mijn magic, dus dat wil opzich nog welik maak alleen soms nog wat foutjes tijdens het typen
Dan krijg ik alleen de frontpage in de mobiele lay-out. Als ik dan via die site naar het forum ga krijg ik weer de normale lay-out.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mijj is dat gewoon een bepaalde link die je moet openen. http://mobile.fok.nl/ dus.
quote:Het eerste Android-toestel van Sony Ericsson wordt een volgend Xperia-toestel. Dat meldt een Zweedse site op basis van interne documenten. De 'Rachael' heeft een 4"-scherm en een Qualcomm Snapdragon-processor, die kan draaien op 1GHz.
Het toestel wordt later dit jaar aangekondigd, meldt de Zweedse site Mobil.se, die enkele foto's en specificaties in handen heeft die verkregen zijn uit interne documenten. De smartphone draait Googles mobiele OS Android. Welke versie het zal worden, is vooralsnog onbekend.
Naast de Qualcomm QSD8250-cpu zal het toestel ook 3d-graphics gaan ondersteunen. Het toestel heeft een mini-usb-connector voor data-overdracht en een 3,5mm-uitgang voor headsets.
Sony Ericsson zal waarschijnlijk in september een aankondiging doen over een nieuw Xperia-toestel. Het nu verschenen toestel ziet er heel anders uit dan de Xperia die bij eerdere geruchten opdook. Die draait op Windows Mobile en heeft een uitschuifbaar qwerty-toetsenbord met desktopachtige layout.
Xperia is een productlijn voor smartphones met, volgens Sony Ericsson, grensverleggende specificaties. Tot nog toe verscheen er een model in deze lijn, de X1. Deze Windows Mobile-smartphone kwam eind vorig jaar uit en was in Nederland een verkoopsucces.
Ziet er mooi uit, alleen is SE de laatste jaren qua kwaliteit wel wat achteruit gegaan.quote:
Wist je dat je de firmware van de Hero al op je magic kan draaien? Staat zo'n filmpje van op youtube.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:25 schreef BluesRebel het volgende:
Ja die zijn geroot en erop gegooid, maar omdat de Magic 192 MB RAM heeft en de Hero 288 MB werkt t traag. Ben sowieso erg blij met de standaard ROMquote:Op maandag 6 juli 2009 12:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wist je dat je de firmware van de Hero al op je magic kan draaien? Staat zo'n filmpje van op youtube.
Net zoals elk ander telefoonmerk...quote:Op maandag 6 juli 2009 12:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit, alleen is SE de laatste jaren qua kwaliteit wel wat achteruit gegaan.
[..]
Hoezo? Ze nemen nauwelijks wat ruimte in.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:53 schreef makkie88 het volgende:
trouwens ook wel jammer dat je apps niet op je SD kaart kan opslaan, (kan wel als je root gebruikt)
Hi met een 2 jarig Hi 25 abo, toestel gratis en het eerste jaar internet voor 1 euro. Aardige deal dacht ik zoquote:
Oh, heb je een verlenging aangevraagd? Ik kan hem niet zo goedkoop krijgenquote:Op maandag 6 juli 2009 21:39 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hi met een 2 jarig Hi 25 abo, toestel gratis en het eerste jaar internet voor 1 euro. Aardige deal dacht ik zo.
Ja maar volgens mij kun je hem ook zo goedkoop krijgen als je een nieuw abo bij Hi afsluit hoor, die prijzen ontliepen elkaar niet echt veel. Gewoon even op hi.nl kijkenquote:Op maandag 6 juli 2009 21:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, heb je een verlenging aangevraagd? Ik kan hem niet zo goedkoop krijgen.
Op de XDA Developers forums zijn er tientallen mensen die dat hebbenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:21 schreef LockonStratos het volgende:
Is er niet toevallig al iemand die HTC Hero op zijn G1 heeft gekregen?
Zocht ik ook al.. beide nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Staat hij niet online al ergens (torrents)?
Inderdaad. Prima manier om te testenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:51 schreef Ceased2Be het volgende:
je kunt binnen 24 uur je geld terugkrijgen bij elke app als hij niet bevalt.
persoonlijk erg tevreden over copilot.
k gebruik momenteel Nav4all, wel online en nog niet helemaal goed.. maar wel gratis en veel updates, misschien zijn er al kaarten beschikbaarquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:56 schreef BluesRebel het volgende:
Is er al een goede navigatieprogramma voor Android a la TomTom ofzo die ik kan kopen? Het liefst 1 die geen internet gebruikt.
Zo nee, zijn er geruchten over 1 die binnenkort uitkomt?
Ja die heb ik ook al maar als je dan navigeert laat ie pijltjes zien en niet een map.. dat is jammer.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:46 schreef makkie88 het volgende:
[..]
k gebruik momenteel Nav4all, wel online en nog niet helemaal goed.. maar wel gratis en veel updates, misschien zijn er al kaarten beschikbaar
De ION ROM is de ROM die op de Google I/O devices stond. Het is een ROM voor developers volgens mij. Je kan deze rom ook van de HTC site downloaden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:27 schreef Ceased2Be het volgende:
heb net deze geïnstalleerd: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=518851
Is ook wel behoorlijk rap moet ik zeggen. de ION ROM zegt me (nog) niets
Die wil ik ook erop gaan gooien maar verlies ik dan iets wat in de Vodafone ROM wel zit?quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:30 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
De ION ROM is de ROM die op de Google I/O devices stond. Het is een ROM voor developers volgens mij. Je kan deze rom ook van de HTC site downloaden.
Edit: http://www.androidplanet.(...)-los-te-installeren/
http://www.htc.com/www/support/android/google-io-device.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |