Omdat ik voor een reguliere controle naar de tandarts ga? Erg slecht ja!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:30 schreef 3keernix het volgende:
TS zorgt slecht voor zichzelf..
Reguliere controle? Hahaha dat hebben alleen bejaarden toch?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:31 schreef TNA het volgende:
[..]
Omdat ik voor een reguliere controle naar de tandarts ga? Erg slecht ja!
Jij gaat nooit naar de tandarts tenzij je kiespijn hebt? Verstandig hoor. Jij komt er wel.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:33 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Reguliere controle? Hahaha dat hebben alleen bejaarden toch?
zoals tim whatley in seinfeld?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:32 schreef deroo het volgende:
Terechte klacht: ze zouden de playboy en penthouse neer moeten leggen. Dan kom je de tijd wel door.
Die blaadjes zijn altijd zo oud dat er waarschijnlijk nog foto's instaan van Marilyn Monroequote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:32 schreef deroo het volgende:
Terechte klacht: ze zouden de playboy en penthouse neer moeten leggen. Dan kom je de tijd wel door.
What's your point?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:38 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Die blaadjes zijn altijd zo oud dat er waarschijnlijk nog foto's instaan van Marilyn Monroe
je moederquote:
Kan niet. Als je dit doet blijkt dat er na die tijd gewoon wel het geplande tijdstip beschikbaar was, altijd zo...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:48 schreef Phones666 het volgende:
Terechte klacht. Als ik in het ziekenhuis moet zijn, is het niet raar als ik een uur later ben dan de afspraak eigenlijk was.
Nee, je moet mininmaal 1 keer per jaar even langs gaan. En inderdaad, of playboy, of sneller behandelen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:33 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Reguliere controle? Hahaha dat hebben alleen bejaarden toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |