Whehe het zal je maar overkomen heyquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:58 schreef Titus-Pullo het volgende:
En dan kijk je zodirect uit je raam en zie je dat je buurt platgebombardeerd is, en dan voel je je stom over dit topic!!!
Staphorst?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:56 schreef Remsjo het volgende:
Hier in het niet nader te noemen katholieke dorp waar ik werk ging zojuist het luchtalarm af. Het is niet dat één of andere grapjurk het leuk zou lijken om het luchtalarm af te laten gaan. Maar nee, het luchtalarm ging simpelweg af omdat het gewoon te warm is voor de instalatie van dat ding.
Klacht: Wakker schrikken op me werk omdat het luchtalarm afgaat vanwege de warmte
quote:
Wou dat ik die in MP3 vorm had. Vannacht keihard afspelenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:58 schreef Penisbaard het volgende:
Sowieso, dat nieuwe luchtalarm
Die van vroegert
En dan heb je zoiets van ''mijn buurt wat doe jequote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:59 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Whehe het zal je maar overkomen hey
Ja, een soort Volendamquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:00 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Staphorst
Dat is toch dat dorp waar je geen vuurwerk mag afsteken op nog geen 10 meter van een stille tocht
Daar vervolgen ze de katholieken nog.quote:
Google maar eens op YoutubeToMP3 convertorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:01 schreef mirved het volgende:
[..]
Wou dat ik die in MP3 vorm had. Vannacht keihard afspelen
De KNMI geloof ik niet echt meer, die hebben tegenwoordig voor alles een alarm...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:21 schreef Joooo-pi het volgende:
Het KNMI heeft er ook last van... ze geven onweersalarm ofzo...![]()
Heb je navraag gedaan? Stond dat op teletekst? Kwam er een omroepwagen voorbij?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:56 schreef Remsjo het volgende:Maar nee, het luchtalarm ging simpelweg af omdat het gewoon te warm is voor de instalatie van dat ding.
Klacht: Wakker schrikken op me werk omdat het luchtalarm afgaat vanwege de warmte
Dat doen ze niet meer omdat dan alle opa's hun uniform weer aantrekken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:58 schreef Penisbaard het volgende:
Sowieso, dat nieuwe luchtalarm
Die van vroegert
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |