Owja, vergetenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:44 schreef GR het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, aangezien de Eerste Kamer op zomerreces is.
quote:Maar, je krijgt toch 1x bachelor en 1x master?
Als je nou je diploma van je eerste master uitstelt en na je 2e master behaald? Kan je dan zo 2 masters doen?
Inderdaad daar lijkt het wel op, in mijn geval zelfs onbeperkt, Volgens mijn OER:quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:02 schreef Cahir het volgende:
Over het algemeen zes jaar. Vijf jaar wilt ook wel eens voorkomen.
quote:De geldigheidsduur van een tentamenresultaat is onbeperkt. De examencommissie kan echter wanneer een tentamenresultaat ouder is dan zes jaar een aanvullend tentamen of een vervangend tentamen opleggen. Dit geldt ook voor deeltentamencijfers die door de studentenadministratie in het ISP van de student zijn verwerkt.
Je roept hier al een paar keer stellig dingen die niet kloppen. Zoals jij dit nu roept, kun je dat helemaal niet zeggen. Soms is het 3 jaar, soms 10 jaar, het staat gewoon in de OER (je weet nu wat het isquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:02 schreef Cahir het volgende:
Over het algemeen zes jaar. Vijf jaar wilt ook wel eens voorkomen.
Ik herhaal wat anderen zeggen, ik leer van andere uitspraken in SES?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Je roept hier al een paar keer stellig dingen die niet kloppen. Zoals jij dit nu roept, kun je dat helemaal niet zeggen. Soms is het 3 jaar, soms 10 jaar, het staat gewoon in de OER (je weet nu wat het is) van de opleiding en het ligt ook aan de situatie waar je in zit.
Misschien niet zo een goed plan. Beter leer je van betrouwbare bronnenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:11 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik herhaal wat anderen zeggen, ik leer van andere uitspraken in SES?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:26 schreef Grumpey het volgende:
Nu is het mogelijk dat iemand 4 jaar loopt te zwoegen, en daarin bijvoorbeeld 80% van een 2e studie afrond, en dan vol mag gaan dokken om dat laatste beetje er bij te sprokkelenen dan ineens zijn/haar studie moet afbreken omdat hij/zij het collegegeld van meer dan E 10.000,- per jaar niet kan betalen of lenen.
In dit topic staat dat het in 2011 in zal gaan en dat dit door de Lsvb is aangegevenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:27 schreef SterreMarit het volgende:
Maar...hier staat dat het in 2010 al in zal gaan? http://www.lsvb.nl/nieuws/tweede-studie.html Hier lees ik 2011, dat scheelt alweer. En gaat het dan ook gelden voor studenten die al gestart zijn met hun 2e studie denken jullie?
Hoe weet je dat laatste, dat het dus ook geldt voor mensen die al bezig zijn met hun 2e studie? Dat heb ik nog nergens kunnen vinden helaas en ik hoop ergens dat het niet geldt voor mensen die al bezig zijn eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
In dit topic staat dat het in 2011 in zal gaan en dat dit door de Lsvb is aangegeven (maar mss roepen sommige figuren hun eigen versie...)
En ja, er is (nog) geen overgangsregeling, dus het geldt ook voor mensen die in 2011 bezig zijn met 2 (of meer) studies... helaas dus
Je moet het eigenlijk omdraaien (dus zoals RobertoCarlos het zegt): er is nergens vermeld dat het niet geldt voor mensen die nu al bezig zijn met hun tweede studie. Dus voorlopig moet je er vanuit gaan dat het voor hen ook geldt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:45 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
Hoe weet je dat laatste, dat het dus ook geldt voor mensen die al bezig zijn met hun 2e studie? Dat heb ik nog nergens kunnen vinden helaas en ik hoop ergens dat het niet geldt voor mensen die al bezig zijn eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |