Mooi, dus mijn chaletje op 't kieftveen heeft het wel overleefd.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:33 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Yes. Hier is niets gebeurd.. Als een wonder.
De binnenstad was er het ergst aan toe. Veel winkeliers maar ook bewoners (mijn oudersquote:Veel ondergelopen kelders door noodweer
Elburg
In Elburg (Gelderland) viel volgens een woordvoerder van het KNMI in een half uur tijd 73 millimeter neerslag. Het komt gemiddeld eens in de honderd jaar voor dat er zo veel regen valt in een etmaal.
En, hoe was het in Alkmaar?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:27 schreef Blackf1re het volgende:
Hopelijk komt er wat regen naar Alkmaar, vorige keer niks van de regen gemerkt..
Een klap zelfs! Wauw! In Bergen niet eens een klap....wel beetje regen en wat meer wind. Het was meteen een stuk koeler, maar dat vond ondergetekende helemaaaal niet erg!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:08 schreef Olga het volgende:
Alkmaar 1 klap en een paar druppels regen eerder vanmiddag
Hier in Nunspeet ook heel veel overlast, zie dit filmpje wat ik maakte vanmiddag.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:31 schreef Tarabass het volgende:
Like i said, het was hier een zooitje. We hebben zelfs de twijfelachtige eer op nu.nl en het journaal te komen.
[..]
De binnenstad was er het ergst aan toe. Veel winkeliers maar ook bewoners (mijn ouders) hebben overlast gehad. Lekkage, maar ook putten die het niet meer aankonden. Het leuke was wel weer dat mensen saamhorig elkaar gingen helpen. Zo stonden op een gegeven moment klanten en schuilers in de plaatselijke Bruna te helpen alles weer zo snel mogelijk droog te krijgen en de boeken weer op tafel te krijgen.
Mijn vrouwtje werkt in nunspeet, en die had het er inderdaad ook over. Zij werkt op het binnenhof (drogist) en daar stond het op de hele parkeerplaats tot aan de autodeuren. Wat een water, hequote:Op zaterdag 4 juli 2009 03:51 schreef HPayne het volgende:
[..]
Hier in Nunspeet ook heel veel overlast, zie dit filmpje wat ik maakte vanmiddag.
Klopt inderdaad, daar ben ik ook nog geweest, er is daar een gedeelte van de parkeerplaats die heel laag ligt, en daar stonden auto's idd tot aan de autodeuren onderwater.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:36 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Mijn vrouwtje werkt in nunspeet, en die had het er inderdaad ook over. Zij werkt op het binnenhof (drogist) en daar stond het op de hele parkeerplaats tot aan de autodeuren. Wat een water, he
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 03:51 schreef HPayne het volgende:
[..]
Hier in Nunspeet ook heel veel overlast, zie dit filmpje wat ik maakte vanmiddag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |