Foto'squote:Piratentent door windhoos vernield
WATERLAND, vrijdag - Het noodweer waarvoor het KNMI eerder op de dag waarschuwde heeft er in ieder geval voor gezorgd dat het geplande megapiratenfestival van Waterland niet door kan gaan. Door een onverwachte windhoos werd de grote tent vernield. De schade loopt in de tonnen. De tent is door het plotseling invallende noodweer omgewaaid en platgelegs en daarbij totalloss geraakt. Gelukkig vielen er geen gewonden.
quote:
Een beetje verkoeling had hier best gemogen inderdaad, het is gigantisch benauwd en warm ..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik word er schijtziek van, altijd als het warm is missen wij hier de buien in Tilburg
Hier (Elburg) staat ook echt alles blank. Buurvrouw komt net thuis, en moest uit de auto stappen om vervolgens tot aan haar enkels in het water te komen staan lol. Die kop was goud waard hahaquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:30 schreef area78 het volgende:
Iemand op weerwoord uit Apeldoorn heeft het over iets van 115mm regen. Dat is best veelWas hier in Nuland ook vorig jaar, 110mm binnen een paar uur tijd bij een soortgelijke situatie, en dat zorgde voor aardig wat overlast
Waar is de tijd gebleven dat een beetje windhoos zich nog vooraf aankondigdequote:Door een onverwachte windhoos werd de grote tent vernield
we hebben vanmorgen wat gehad. 30 seconden regenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:54 schreef Mutant01 het volgende:
Dus Rotterdam krijgt niets vandaag, als ik zo de radar bekijk.
Ja, het verdampte voordat het de stoeptegels bereikte.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
we hebben vanmorgen wat gehad. 30 seconden regen
Aaah bedankt, kun je me nog vertellen hoe het met de graden zitten vanavond?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het trekt langzaam over Nederland heen en er zitten nieuwe buien boven duitsland. Als deze grote bui voorbij is kan je vast weer buiten zitten, maar de garantie dat het de hele avond droog blijft heb je niet
Zal nog een half uurtje of uurtje boven dat deel van de achterhoek/arnhem zitten denk ik.
Yes. Hier is niets gebeurd.. Als een wonder.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Iemand in de buurt van Voorthuizen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |