Ik ben er ook bang voor.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:54 schreef Mutant01 het volgende:
Dus Rotterdam krijgt niets vandaag, als ik zo de radar bekijk.
Lijkt er inderdaad niet erg op... Alleen wat wolkjes hier, lekker windje. Verder niets aan de hand.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:54 schreef Mutant01 het volgende:
Dus Rotterdam krijgt niets vandaag, als ik zo de radar bekijk.
Ik had het mijzelf beloofdquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor.
En ik had het mijn hond nog wel beloofd
Ik hoop het fruts, maar ik zie het eigenlijk best somber in. Ik ben inmiddels zeiknat van het zweet en ik zit stil!! Die luchtvochtigheid is niet gezondquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:04 schreef Frutsel het volgende:
Tis nog niet voorbij voor vandaag... tot diep in de avond komen er buien/onweer het land binnen
Sinds wanneer behoort Arnhem tot de Achterhoek?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:06 schreef Drumpie het volgende:
Kan iemand mij vertellen of het hier in de Achterhoek omgeving Arnhem nog mooi weer word zodat ik buiten kan zitten?
Sinds de Graafschap gedegradeerd is denk ikquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:09 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Sinds wanneer behoort Arnhem tot de Achterhoek?
Ga gewoon buiten zitten en flikker die stoel in de schuur als er regen aankomt?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:06 schreef Drumpie het volgende:
Kan iemand mij vertellen of het hier in de Achterhoek omgeving Arnhem nog mooi weer word zodat ik buiten kan zitten?
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor.
En ik had het mijn hond nog wel beloofd
Ik probeer alleen aan te geven waar ik ongeveer Achterhoek bedoel. want sommige mensen weten niet eens wat de Achterhoek is.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:09 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Sinds wanneer behoort Arnhem tot de Achterhoek?
Het trekt langzaam over Nederland heen en er zitten nieuwe buien boven duitsland. Als deze grote bui voorbij is kan je vast weer buiten zitten, maar de garantie dat het de hele avond droog blijft heb je nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:16 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Ik probeer alleen aan te geven waar ik ongeveer Achterhoek bedoel. want sommige mensen weten niet eens wat de Achterhoek is.
Answer on my Question please, wil gauw buiten zitten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |