Ik was al bang dat ik de topickiller wasquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:04 schreef ThunderBitch het volgende:
Ze hebben geen tijd, ze liggen voor het huis van Claire, te wachten op babynieuws. De vliegtuigen zijn al besteld.
Die zweet doet het hemquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:05 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jij hebt echt last van de warmte zeker?
Maar wel het echte werkquote:
Ik ben uitgekeken op pr0n.. het internet is gewoon overkill...quote:
Geboren in de Hoofdstad, grotendeels opgegroeid in de Hoofdstand van Noord-Holland (die moet je effe opzoekenquote:
Daar is het nu toch te warm voorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben uitgekeken op pr0n.. het internet is gewoon overkill...
Ik ben nu old skool meer van de tirolers maar dat komt ook door mijn voorliefde voor Bayern, daar waar je ongestraft met je lederhose en een pul bier mag rondbanjeren, en waar de meiskes in hun dirndeldndnldinugs graag met je mee gaan de hooizolder op!
Ik zeg: "Wie laat alle meisjes blozen, dat is Bommie in zijn lederhose!"
Nee lieve Annie, zo gaat dat niet op FOK! .... je geeft een soort van waardeoordeel maar dan is het wel de bedoeling dat je één en ander uiteenzetquote:
Alleen maar puur met alles erop en eraanquote:
Ik begrijp ook niet wat die warmte dáár mee te maken heeftquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee lieve Annie, zo gaat dat niet op FOK! .... je geeft een soort van waardeoordeel maar dan is het wel de bedoeling dat je één en ander uiteenzet
Doet die van jou dat niet danquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
JUIST! En als ze uberhaupt een keer naast je op de bank willen zitten tijdens voetjebal dan kunnen ze ook wel eens het fatsoen opbrengen om je te pijpen!
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben uitgekeken op pr0n.. het internet is gewoon overkill...
Ik ben nu old skool meer van de tirolers maar dat komt ook door mijn voorliefde voor Bayern, daar waar je ongestraft met je lederhose en een pul bier mag rondbanjeren, en waar de meiskes in hun dirndeldndnldinugs graag met je mee gaan de hooizolder op!
Ik zeg: "Wie laat alle meisjes blozen, dat is Bommie in zijn lederhose!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |