Staand drinken verbodenquote:Het lijkt er sterk op dat de gemeente Amsterdam een klopjacht is begonnen op de cafés in de stad. Tientallen cafés dreigen de komende weken hun deuren te moeten sluiten nu de controle op de terrasregels extreme vormen heeft aangenomen.
Het is in Amsterdam verboden om staand een biertje te drinken op het terras. De cafébaas is voor het toezicht hierop verantwoordelijk en na vijf waarschuwingen zal de cafébaas zijn tent moeten sluiten. Daarnaast wordt er een strenge afbakening van terrasruimtes gehandhaafd door de gemeenten. Als het terras tien centimeter buiten de lijnen zit, kan de cafébaas een boete van enkele honderden euro's tegemoet zien. Dit geldt ook wanneer klanten een tafeltje verplaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus? Wat een grafstad is Amsterdam aan het worden danquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:57 schreef leipeshitouwes het volgende:
Whehe, ik wist al wel dat het hier verboden is in de binnenstad te drinken, ookal is het in een beker. Slaat toch ook nergens op
Vertel mij wat, laatst zat ik op een bankje op het leidseplein, zo rond 12 uur 's nachts, en mensen naast me (die ik niet ken) zaten uit een beker drank te drinken, niet met de fles ofzo naast ze, maar de politie moest toch zo nodig even uit dat bekertje ruiken, en toen kreeg ie een boetequote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Serieus? Wat een grafstad is Amsterdam aan het worden dan.
En de PVDA zich maar kansloos afvragen waarom ze zoveel stemmen verliezen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:11 schreef Desunoto het volgende:
Wat een stel debielen daar, die dit verzinnen.
Ja natuurlijk mag datquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:16 schreef Leandra het volgende:
Bij de weg... mag ik nog wel een blikje cola kopen bij de AH, of een beker bij de Mac en deze staand op een willekeurige plek (niet zijnde een terras van een café, maar een metertje verder ofzo....) opdrinken?
Als je rookt, verdien je niet beter.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:05 schreef Leandra het volgende:
Dus als je naar buiten gaat om een sigaret te roken dan moet je je glas binnenlaten.....
Mocht het glas bij terugkomst voorzien zijn van een verdovende substantie dan is de gemeente Amsterdam aansprakelijk te stellen?
quote:
MikeyMo, ben jij het?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:31 schreef TuggsPandaFoundation het volgende:
[..]
Als je rookt, verdien je niet beter.
En dan vragen ze zich in de politiek af waarom hun regels niet werkenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:40 schreef Mr.Cooper het volgende:
Misschien kunnen ze beter alles laten sluiten.
dat staat nergensquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
En wat is hier de reden voor dan?
Das gewoon de politie hoor, maar die vragen zich ook meer en meer af wat het nu hiervan is. Ze moeten optreden en de politiek vraagt zich af waarom er steeds mee geweld is tegen agenten..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:55 schreef Cmonv het volgende:
Ik zou echt niet lekker kunnen slapen als ik een controleur was die ervoor moet zorgen dat deze pauper regels werden nageleefd. Serieus, wat voor een klote baan heb je dan
bukken moet zequote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:02 schreef de_boswachter het volgende:
Het is de schuld van HALSEMA !!!!!!
Heerlijk om te lezen iddquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:07 schreef BigKahuna het volgende:
Ik moet altijd lachen als Heatwave ergens boos over is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |