Zo...die FIPO is binnenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zou toch zeggen dat je wel wat gewend bent Sgele
Mogguh jongen!
whehehe, is het zo erg dat verschil? hahahahaquote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zo...die FIPO is binnen
Verschil met warmte in het buitenland en hier is te groot vanwege de luchtvochtigheid hier. Als je hier niest staat het zweet al in je bilnaad
Mogguh Droxz!![]()
Als het daar 40 graden is, dan kan je nog in de zon gaan zitten zonder dat je na 3 minuten je kleren uit kunt wringenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
whehehe, is het zo erg dat verschil? hahahaha
Einde van de dag kans op regen, misschien gaat het nog afkoelen vanmiddag
tip nr 7quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zo...die FIPO is binnen
Verschil met warmte in het buitenland en hier is te groot vanwege de luchtvochtigheid hier. Als je hier niest staat het zweet al in je bilnaad
Mogguh Droxz!![]()
Whehe mogguh WLquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tip nr 7
"If you're in a situation where you can go without clothes, this can be the most comfortable, natural way to stay cool."
Mogguh Sgele !quote:
Ja hoor! Alles best hierquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Mogguh Sgele !
alles goed gozer ?
ventilator aan wil wel helpen hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:55 schreef Sgele het volgende:![]()
mogguh.... jezus man met dit weer valt toch niet te slapen
Die loeit ook de hele nacht, maar schiet niks op in zo'n grote kamerquote:
dan kun je beter ff bellenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:10 schreef draculettetje het volgende:
ik weet eigenlijk niet of ik naar de fysio moet vandaag
ja goed man, bijna weekend heh , kunnen we weer mooi van het fantastische weer genietenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja hoor! Alles best hier
Hoeist met jou?
moet je hem vlak voor je snuffert zettenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die loeit ook de hele nacht, maar schiet niks op in zo'n grote kamer
ja jammer genoeg gaat het weekend rot weer wordenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja goed man, bijna weekend heh , kunnen we weer mooi van het fantastische weer genieten
Met plafond ventilator aan , raam en deur open , bleef het gewoon 26 graden in huisquote:
raam en deur had je ook dicht moeten latenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Met plafond ventilator aan , raam en deur open , bleef het gewoon 26 graden in huis
29 bij mij, slaat gewoon helemaal nergens meer opquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Met plafond ventilator aan , raam en deur open , bleef het gewoon 26 graden in huis
Zeg bijdehandte spuit11, leer jij eerst eens even normaal slapen onder alle temperaturen voor je anderen tips gaat gevenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:15 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
raam en deur had je ook dicht moeten laten
ik kan zowiezo niet slapenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zeg bijdehandte spuit11, leer jij eerst eens even normaal slapen onder alle temperaturen voor je anderen tips gaat geven
tering zeg, dan mag ik nog van geluk spreken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
29 bij mij, slaat gewoon helemaal nergens meer op
dan krijg je een oven natuurlijk, dat werkt niet echtquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:15 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
raam en deur had je ook dicht moeten laten
trek jij nu geen kleren aanquote:
gewoon richten op jezelf wil ook helpenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die loeit ook de hele nacht, maar schiet niks op in zo'n grote kamer
bij mij is het 31 graden binnenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
29 bij mij, slaat gewoon helemaal nergens meer op
Begrijpend lezen lijkt ook moeilijk voor je geloof ikquote:
waar kan je zon vrouwtje inhuren ?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:18 schreef tripack het volgende:
[..]
gewoon richten op jezelf wil ook helpenvoor mij wel iig
Mogguhquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:22 schreef Friday12 het volgende:
ow beetje laat gepost zonder refresh![]()
mogge
www.thaisesletjes.comquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waar kan je zon vrouwtje inhuren ?
[ afbeelding ]
mogguh fridayquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:22 schreef Friday12 het volgende:
ow beetje laat gepost zonder refresh![]()
mogge
nee hoor.. ik begreep het welquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Begrijpend lezen lijkt ook moeilijk voor je geloof ik
awwwwquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:27 schreef draculettetje het volgende:
gaan jullie snel hier
deze moet ik gewoon even spammen
ronja net terug van de DA gister
[ afbeelding ]
en mr E en ik zijn 1 jaar getrouwd vandaag!
ze is gister gesteraliseerd en is nu op en top zielig!quote:
aaahw wat kijk ze zieligquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:27 schreef draculettetje het volgende:
gaan jullie snel hier
[ afbeelding ]
mogge schelequote:
een paar weken terugquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:38 schreef tripack het volgende:
[..]
aaahw wat kijk ze zielig
gefeliciteerd dan hea![]()
![]()
wanneer is de bbq dan![]()
Damn, dat is wel een aardig verschil ja... maar 40 graden... djeez!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als het daar 40 graden is, dan kan je nog in de zon gaan zitten zonder dat je na 3 minuten je kleren uit kunt wringenDus ja...dat verschil is heel erg
Mag hopen dat het wat afkoelt
GEFELICITEERD DRAAAAAAAAAKJUH!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:27 schreef draculettetje het volgende:
gaan jullie snel hier
[ afbeelding ]
* Crazy-M kijkt naar buiten en ziet kindertjes watergevecht houden ..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Damn, dat is wel een aardig verschil ja... maar 40 graden... djeez!
* Droxz.nl keek.... en zag dat het nog te warm was...
Relaxt....quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M kijkt naar buiten en ziet kindertjes watergevecht houden ..
hihihihi dankquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
GEFELICITEERD DRAAAAAAAAAKJUH!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
doet me denken dat ik nog steeds van die dingen wil halen voor als mr E huiskomtquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M kijkt naar buiten en ziet kindertjes watergevecht houden ..
haha,quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Relaxt....
Ik zie hooguit een hoop mensen die zo bij de IKEA naar binnen willen
Uh... jah!quote:
* Droxz.nl geeft halve zak waterballonnen aan Draakjequote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
doet me denken dat ik nog steeds van die dingen wil halen voor als mr E huiskomt
hihihi en dat vind ik ook zo leukquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Uh... jah!![]()
![]()
![]()
![]()
Deze datum zal me iig lang bijblijven hahahaha!
met mijn richtkunsten kan ik niks belovenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:10 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl geeft halve zak waterballonnen aan Draakje![]()
p.s
Niet op zijn sigaren gooien he! hahahhaa
gewoon kletsnat gooienquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
doet me denken dat ik nog steeds van die dingen wil halen voor als mr E huiskomt
whehehequote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
een paar weken terug![]()
of op jullie trouwdag?
ow kijk dat schiet al opquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:25 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehemjaah misschien een leuk idee, als we een buiten locatie hebben...
we hebben nu wel 2 data voor ons huwelijk![]()
1-7-11 of 8-7-11
tuinslang ? :pquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan kan ik beter een emmer pakken, maar geheid dat ik die dan zelf over me heen krijg
zo te zien weekendquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow kijk dat schiet al op![]()
nog speciale reden achter die datums?
ik wou dat niet bbq'en konden we wel
maar ik zag mezelf al de cocktailsaus over mn jurk gooien enzo
wat Crazy-M zegtquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow kijk dat schiet al op![]()
nog speciale reden achter die datums?
ik wou dat niet bbq'en konden we wel
maar ik zag mezelf al de cocktailsaus over mn jurk gooien enzo
en dan gelukkig het weekend inquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:28 schreef tripack het volgende:
[..]
wat Crazy-M zegtop een vrijdag
dat willen we het alles liefst
da wist ik eigenlijk alquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:28 schreef tripack het volgende:
[..]
wat Crazy-M zegtop een vrijdag
dat willen we het alles liefst
preciesquote:
dat kloptquote:
hihi dat zegt niksquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:30 schreef tripack het volgende:
[..]
precies![]()
![]()
heeft niemand echt een rede om heel vroeg weg te gaan
die volg ik niet helemaalquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:31 schreef tripack het volgende:
[..]
dat kloptmaar wanneer je alleen een datum weet weet je (ik iig nooit) niet gelijk de dag waarom dat valt
![]()
whaaha nee dat is waar... ik heb ook een tante en nicht enzo die uit de omgeving Assen moeten komenquote:
nou ik zei nu alleen een datum.quote:
als je het leuk vind en in budget past kan je ook altijd mensen laten slapenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:33 schreef tripack het volgende:
[..]
whaaha nee dat is waar... ik heb ook een tante en nicht enzo die uit de omgeving Assen moeten komen
dat rij je niet ff heen en weer
ow nee ik ook nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:34 schreef tripack het volgende:
[..]
nou ik zei nu alleen een datum.
normaal als iemand een datum tegen mij zegt, weet ik nooit gelijk op welke dag die datum valt
dat probeerde ik te zeggen
dat zouden we kunnen doen, maar dan met mensen zoals mijn opa en oma die uit den helder moeten komenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als je het leuk vind en in budget past kan je ook altijd mensen laten slapen
jah in juli komt waarschijnlijk beter uit metquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow nee ik ook niet
maar ik weet wel dat je had gezegd dat jullie in het weekend wilde trouwen
hihi en ook in juli
wtf :xquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:48 schreef WhiteLightning het volgende:
Staand drinken verboden
"Het is in Amsterdam verboden om staand een biertje te drinken op het terras. De cafébaas is voor het toezicht hierop verantwoordelijk en na vijf waarschuwingen zal de cafébaas zijn tent moeten sluiten."
WTF?!??!?!?!?!
ze zijn daar helemaal gek geworden crazy-mquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wtf :x
staand is beter da nzittend haha
tjah..... Amsterdam hequote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ze zijn daar helemaal gek geworden crazy-m
nog niet, ga thuis nu wle even kijken, thxquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:02 schreef tripack het volgende:
kennen jullie grooveshark ??
http://listen.grooveshark.com/
das wel een relaxte sitebeetje online alle nummers luisteren die je maar bedenkt
nog nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:02 schreef tripack het volgende:
kennen jullie grooveshark ??
http://listen.grooveshark.com/
das wel een relaxte sitebeetje online alle nummers luisteren die je maar bedenkt
lolquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:10 schreef WhiteLightning het volgende:
De Geografie van de Vrouw:
- Tussen 18 en 20 jaar is vrouw zoals Afrika : wild en een natuurlijke
schoonheid met vele mysterieuze en onbezochte gebieden;
- Tussen 21 en 30 jaar is een vrouw zoals Amerika : ontwikkeld en staat
open voor zakelijke prikkels, vooral met de rijkere;
- Tussen 31 en 35 jaar is een vrouw zoals Indië : sensueel, ontspannen en
zelfbewust van haar schoonheid;
- Tussen 36 en 40 jaar is een vrouw zoals Frankrijk : smakelijk rijp en
blijft een aangenaam gebied om te bezoeken;
- Tussen 41 en 50 jaar is een vrouw zoals Joegoslavië : de oorlog is
verloren, de schades van het verleden hebben hun
sporen achter gelaten, m.a.w. grote herstellingswerken zijn noodzakelijk;
- Tussen 51 en 60 jaar is een vrouw zoals Rusland : uitgestrekt en
oncontroleerbaar, de kilte schrikt de bezoekers af;
- Tussen 61 en 70 jaar is een vrouw zoals Mongolië : een roemrijk verleden
van grote overwinningen maar helaas zonder toekomst;
- Na 70 jaar is een vrouw zoals Afghanistan : iedereen weet waar het ligt,
maar niemand wil er naartoe.
waarquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:43 schreef tripack het volgende:
owjaahoor daar is de regen al
en niet zo'n klein beetje ook
scheveningenquote:
ok, EHV alles droogquote:
ik zal het wel naar je toe blazenquote:
is goedquote:
het is onderwegquote:
en wie denk je dat gvd in die ene bui zit ?!?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:43 schreef tripack het volgende:
owjaahoor daar is de regen al
en niet zo'n klein beetje ook
wat moest je buiten doen danquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en wie denk je dat gvd in die ene bui zit ?!?
juist ik ja,
nee naar de markt , eten halenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:33 schreef tripack het volgende:
[..]
wat moest je buiten doen danfrisse neus halen ??
dat moet wel gelukt zijn
hoe gaat hetquote:
dan had je geen gelukquote:
ach aan de ene kant was het idd wel verfrissend. wel enorm grote druppels dat welquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:42 schreef tripack het volgende:
[..]
dan had je geen geluk
ik heb hier het raam open, maar het is wel gelijk erg fris
nee dat had je nog niet verteldquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach aan de ene kant was het idd wel verfrissend. wel enorm grote druppels dat wel![]()
had ik trouwens al gezegt dat ik geen zin meer had ?
jah hier is het nu frisquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:53 schreef lynda het volgende:
[..]
Goed![]()
Nu maar wachten op de regen en onweer![]()
Met jou?
Blazen kreng!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:57 schreef tripack het volgende:
[..]
jah hier is het nu frismet mijzelf ook goed
bijna weekend
ik ben al wezen blazen... hier is heul maal geen zon meerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:03 schreef lynda het volgende:
[..]
Blazen kreng!Hier echt vies goor benauwd
Op zolder was het 34 gradenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:04 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ben al wezen blazen... hier is heul maal geen zon meer
hij mag van mij nu wel weer ff komen
zweetsex is ook wel eens leukquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:07 schreef lynda het volgende:
[..]
Op zolder was het 34 graden![]()
Woonkamer is nog net te doen.. maar veel bewegen ho maar!
Dit is geen weer om sex te hebben
dit is geen zweetsex meerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:11 schreef tripack het volgende:
[..]
zweetsex is ook wel eens leukmaar met deze hitte niet
je droogt uit wanneer je bezig raaktquote:
Echt wel!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:07 schreef lynda het volgende:
[..]
Op zolder was het 34 graden![]()
Woonkamer is nog net te doen.. maar veel bewegen ho maar!
Dit is geen weer om sex te hebben
Bel effies zo!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Echt wel!![]()
![]()
Ben ff heel druk, nu lunchen... daarna pc opbouwen en om 15:00 (hoop dat ik dat haal) weekend!
jah dat plakken is het vervelendstquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:19 schreef lynda het volgende:
[..]
whehe je plakt nu serieus aan alle kanten vast en bed word een bad
Leren bank.. dan plak je al als je gewoon zit met 1 stukje bloot lichaamquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:23 schreef tripack het volgende:
[..]
jah dat plakken is het vervelendstal last van als je tegen elkaar op de bank zit
daar heb ik dan geen last van(stoffen bank) maar ik ken het welquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:25 schreef lynda het volgende:
[..]
Leren bank.. dan plak je al als je gewoon zit met 1 stukje bloot lichaam
jij werkibaal !!!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Echt wel!![]()
![]()
Ben ff heel druk, nu lunchen... daarna pc opbouwen en om 15:00 (hoop dat ik dat haal) weekend!
Mja hier dus wel leren banken..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:26 schreef tripack het volgende:
[..]
daar heb ik dan geen last van(stoffen bank) maar ik ken het wel
lekkerquote:
Tis ook warm lieverd! Klein beetje in de gaten houden en als je het niet vertrouwd even bellen!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:30 schreef draculettetje het volgende:
goede middag
ronja doet een beetje vreemd
denk dat het zeer doet
Niet voor langquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kunnen idd wel plakken maar eerst voelen ze koel
tis zeker warmquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:42 schreef lynda het volgende:
[..]
Tis ook warm lieverd! Klein beetje in de gaten houden en als je het niet vertrouwd even bellen!
Hier ook nog een keer gefeliciteerd![]()
Dankquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tis zeker warm
hihi en dank
en jullie ook![]()
ik breng d'r regelmatig naar haar water doet ze zelf niet
eten dan weer wel gelukkig
nu is ze weer aan het slapen
hier nog volop zonquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:49 schreef lynda het volgende:
[..]
Dank![]()
![]()
Mijn katten lopen ook heen en weer te sjokken.. beide af en toe ff op schoot zodat je een kilo haar kan weg aaien.. rest van de tijd knock out ergens in de schaduw..
Maar ik hoorde net dat het bij Droxz regende enzo dus grote kans dat het nu hier heen komt
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hier nog volop zon
enne wat zijn jullie plannen vandaag behalve zweet sex?
Ik had dit niet gelezen en heb je alsnog gebeld... wat goed van mezelf!quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ja! en niet reageren op smsjes dan
die zag ik laatst bij ons in de c1000quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:59 schreef WhiteLightning het volgende:
Weet iemand waar de punica oase is ?
Punica oke.. maar punica oase..?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:59 schreef WhiteLightning het volgende:
Weet iemand waar de punica oase is ?
daar hebben we wat aan iddquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:01 schreef tripack het volgende:
[..]
die zag ik laatst bij ons in de c1000
maar de laatste keer was het al weer weg
heerlijk joh, zwemmen in de punicaquote:
Gewoon simpel punica hebben ze bij de plus.. Had ik vorig jaar ook al gezegdquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar hebben we wat aan idd
[..]
heerlijk joh, zwemmen in de punica
[ afbeelding ]
die van ons hoeft ook geen water :xquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tis zeker warm
hihi en dank
en jullie ook![]()
ik breng d'r regelmatig naar haar water doet ze zelf niet
eten dan weer wel gelukkig
nu is ze weer aan het slapen
nee dat is ee nfutherquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:03 schreef WhiteLightning het volgende:
hm de buienradar hangt een beetje vast
[ afbeelding ]
dan moet je wel een plus in de buurt hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:05 schreef lynda het volgende:
[..]
Gewoon simpel punica hebben ze bij de plus.. Had ik vorig jaar ook al gezegd![]()
Ow en bij de spar in mijn durp![]()
Onweer-online.nl doet het nog wel
echt supertriest. wat een kneuzen hier. krijg ik dit.quote:
Ja dan heb je pech.. Heel af en toe heeft de c1000 ze in de aanbieding staan maar meer ook niet..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan moet je wel een plus in de buurt hebben natuurlijk![]()
wij hebben 1 c1000 en 10x ah in de buurt , das alles
werelds thxquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:08 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja dan heb je pech.. Heel af en toe heeft de c1000 ze in de aanbieding staan maar meer ook niet..![]()
* lynda stuurt een doos op
het rommelt nu ook hierquote:
thxquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:09 schreef lynda het volgende:
Voor WL:
http://forum.fok.nl/rde/search_lite?q=Punica&member=&order=topicstartDesc&sid=2ac3b26a1600f6d8dd87a800950f2071
maar die van jou is niet gister gesteraliseerdquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die van ons hoeft ook geen water :x
echt raar. hoorde gister van iemand ruppel ranja erin doen, dat het zoet smaakt
Goed dat je het weet!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het rommelt nu ook hier
en ronja deed steeds vreemder toch even DA gebeld, schijnt normaal gedrag te zijn
zoals ik al dacht heeft ze last van de wond enzo
dat kloptquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maar die van jou is niet gister gesteraliseerd![]()
je krijgt wat je verdient zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat klopt
alle buien ontstaan boven brabant
gedaan!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:25 schreef lynda het volgende:
Gooi eens wat berichten weg draak..![]()
Inbox is vol..![]()
Grote druppels nu.. Iets hardere onweer..
wij verdienen dus zonquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je krijgt wat je verdient zullen we maar zeggen
whehe, hier ook zon, maar best benauwdquote:
mijn waaier geeft nog steeds koude lucht :dquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whehe, hier ook zon, maar best benauwd
uhm wil ik dit wetenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:39 schreef Droxz.nl het volgende:
uur geleden mijn lange broek weer aangedaan (moest naar steriele afdeling), net pc ophalen in ander gebouw... ik zweet op plekken waarvan ik nog niet eens wist dat ik er kon zweten![]()
Blijkbaar wel, je blijft me PMénquote:
Niet in ene alles ontkennen het Draakjequote:
Gastquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:39 schreef Droxz.nl het volgende:
uur geleden mijn lul weer uit mijn broek gedaan (moest naar mannen afdeling), net Hoertjes ophalen in ander gebouw... ik swaffel op plekken waarvan ik nog niet eens wist dat ik er kon Swaffelen![]()
liefquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:45 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
Kat chillen op de schommelbank.. Overdekt dus droog
Waarom binnen liggen als je daar kan liggen..![]()
[ afbeelding ]
regen
Val jij dracu eens niet lastigquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:43 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Niet in ene alles ontkennen het Draakje![]()
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:43 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Niet in ene alles ontkennen het Draakje![]()
lol, firefox crash. hmm gelukkig nog niet gehadquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:40 schreef Droxz.nl het volgende:
Dit is serieus een screenshot uit de nieuwe firefox
[ afbeelding ]
hihi die katquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:45 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
regen
das mooi, hoeft je pa niet de vijver bij te vullenquote:
Das is geil manquote:
* Droxz.nl weet van niets!quote:
Poessebeest! +1 !quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:45 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
regen
jah we vergeten gewoon edit fridayquote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah ik vergeet gewoon te plompzakken in friday
Bedankt voor je inzet!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:51 schreef draculettetje het volgende:
lieve mensen succes nog met swaffelen enzo
ik ben er weer vandoor!
Ik dacht al, daar zit een luchtje aanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
Een Duitser die met een vlammenwerper het onkruid wilde wieden in zijn tuin, heeft daarbij per ongeluk ook zijn huis in brand gestoken.
Dit heeft de politie in de Noord-Duitse deelstaat Sleeswijk-Holstein vrijdag gemeld.
De 57-jarige man zette bij het afbranden van onkruid een heg in lichterlaaie. De vlammen sloegen over naar de tuinschuur.
De brandende tuinschuur zette vervolgens het dak van het woonhuis in brand. De man probeerde vergeefs de brand in te tomen met zijn tuinslang. Zeven brandweerlieden kwamen er aan te pas om het vuur te doven.
Het huis is door het onhandigheidje onbewoonbaar geworden.
Mja maar die van ons is ook denk een metertje of 5 bij 7 breder en langerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi die kat
ik had al geprobeerd de regen op de foto te zetten maar ik kan niet bij de vijver komen
rofl hahaquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
Een Duitser die met een vlammenwerper het onkruid wilde wieden in zijn tuin, heeft daarbij per ongeluk ook zijn huis in brand gestoken.
Dit heeft de politie in de Noord-Duitse deelstaat Sleeswijk-Holstein vrijdag gemeld.
De 57-jarige man zette bij het afbranden van onkruid een heg in lichterlaaie. De vlammen sloegen over naar de tuinschuur.
De brandende tuinschuur zette vervolgens het dak van het woonhuis in brand. De man probeerde vergeefs de brand in te tomen met zijn tuinslang. Zeven brandweerlieden kwamen er aan te pas om het vuur te doven.
Het huis is door het onhandigheidje onbewoonbaar geworden.
En geen jesus kikker!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:55 schreef lynda het volgende:
[..]
Mja maar die van ons is ook denk een metertje of 5 bij 7 breder en langer
wil jij dood ?quote:
ik heb besloten dat ik om 4 uur naar huis gaquote:
nee naar huisquote:
dan niet meer zulke gekke vragen stellenquote:
jah !!!quote:
quote:
kjik je uit dat je niet instort crazy-p ?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:26 schreef Crazy-p het volgende:
vandaag al een behoorlijk stress volle dag gehad..
allemaal niet zo fijne verassingen..
*helemaal als je iedere keer bijna een hart verzakking krijgt*
stinkjong is het ook hequote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dacht ik eerder dan jullie weg te gaan vandaag, zit jij al in de trein
idd, valt me nog mee dat ie verzwijgt dat ie natuurlijk met een biertje daar zitquote:
ik doe mn best..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kjik je uit dat je niet instort crazy-p ?
en een dikke waterpijp aan zijn bekquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, valt me nog mee dat ie verzwijgt dat ie natuurlijk met een biertje daar zit
in de trein mag je niet rokenquote:
bedankt voor de inzetquote:
fijn weekendquote:
ik nog half uur werkenquote:
whehehehe haarbalquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:38 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij verhaart mijn kat nogal![]()
[ afbeelding ]
mijn kat is 24/7/365 aan het verharen net zo erg als de jouwequote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:38 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij verhaart mijn kat nogal![]()
[ afbeelding ]
Dan zou ik dr kaal scherenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mijn kat is 24/7/365 aan het verharen net zo erg als de jouwe
het is een lief katje dus het verharen nemen we er maar bijquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:47 schreef lynda het volgende:
[..]
Dan zou ik dr kaal scheren![]()
Dit is puur door het warme weer.. en tegen de richting in aaien
fijn weekendquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:03 schreef tripack het volgende:
mensen ik ga weekend vieren![]()
fijn weekend en tot maandag
Same here, maar dan nog 3x zo erg.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mijn kat is 24/7/365 aan het verharen net zo erg als de jouwe
praat je nu voor mij of voor je eigenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:17 schreef Crazy-p het volgende:
het water was nog nat..
en ik ben grondig verbrand
ik praat voor mezelf..quote:Op zondag 5 juli 2009 17:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
praat je nu voor mij of voor je eigen
same here
hahaha, ik heb de klok van 03:30 nog gezien... djeez wat was het warm hahahaquote:Op maandag 6 juli 2009 08:18 schreef Bellerophon het volgende:
Griebus bende, anders zat ik gisteravond tot 0.20 op het terras
ik heb de klok van 04:00 nog gezienquote:Op maandag 6 juli 2009 08:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahaha, ik heb de klok van 03:30 nog gezien... djeez wat was het warm hahaha
Dat UFC spel is geweldig trouwens
Mogguh iedereen!
heb jij dei Race gehaald die je met brucie moet doen met de gele porsche ?quote:Op maandag 6 juli 2009 08:45 schreef Bellerophon het volgende:
@WL, was opnieuw begonnen
@Droxz, ik ben gaar... echt niet normaal meer
ben je blijven slapen op je werk ?quote:
Ja die heb ik toen wel gehaald jaquote:Op maandag 6 juli 2009 08:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb jij dei Race gehaald die je met brucie moet doen met de gele porsche ?
echt fucking moeilijk
Jij hebt aardig lang GTA zitten spelen gisteren he?quote:Op maandag 6 juli 2009 08:44 schreef WhiteLightning het volgende:
hey gasten hoe ver zijn jullie al met GTA4 ?
Same here, ik ga echt weinig doen hier vandaagquote:Op maandag 6 juli 2009 08:45 schreef Bellerophon het volgende:
@WL, was opnieuw begonnen
@Droxz, ik ben gaar... echt niet normaal meer
Topquote:Op maandag 6 juli 2009 08:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Same here, ik ga echt weinig doen hier vandaag
Mijn baas komt straks, en heb hem een mail verstuurd dat ik zit te denken om hier weg te gaan whehehehe
nee ...quote:Op maandag 6 juli 2009 08:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ben je blijven slapen op je werk ?
Dat ken ik ergens van, in de trein al meerdere keren in slaap gevallenquote:Op maandag 6 juli 2009 09:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Top![]()
Ongekend, als ik mijn ogen dicht doe dan ben ik weg...
WTF doe je zo vroeg wakker dan?quote:Op maandag 6 juli 2009 09:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee ...
BEN EEN DAG VRIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
heb gta4 op pc uitgespeeld
omdat een 4voeter hier in huis in 1 keer op bed sprongquote:
Dat is minder dude, omdraaien en doorslapen... niets aan de hand!quote:Op maandag 6 juli 2009 09:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
omdat een 4voeter hier in huis in 1 keer op bed sprong
en tja, lig nog op bed, wel warm
zo even bijgewerktquote:Op maandag 6 juli 2009 09:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat is minder dude, omdraaien en doorslapen... niets aan de hand!
Bijgewerkt?quote:
tja mee zitten stoeien / vechtenquote:
hmm het lukt me gewoon nietquote:
ja het hele weekend aardig wat gespeeld haha. ik zit er helemaal in nu. echt een vet spel welquote:Op maandag 6 juli 2009 08:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jij hebt aardig lang GTA zitten spelen gisteren he?
Heb GTA uitgespeeld, helaas nog zonder al die dingen die je kon winnen..
Eerst UFC maar even uitspelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op maandag 6 juli 2009 09:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmm het lukt me gewoon niet
[..]
ja het hele weekend aardig wat gespeeld haha. ik zit er helemaal in nu. echt een vet spel welAls je nou eenmaal in GTA zit, kom je er ook niet snel vanaf...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel gecheat heb hoor, maar toen had ik het spel wel al uitgespeeld!
Nu UFC uitspelken, daarna maar eens al die dingen uit GTA halen hahaha*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
Er zijn 2 cheats die ik "ok" vindquote:Op maandag 6 juli 2009 09:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Als je nou eenmaal in GTA zit, kom je er ook niet snel vanaf...
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel gecheat heb hoor, maar toen had ik het spel wel al uitgespeeld!
Nu UFC uitspelken, daarna maar eens al die dingen uit GTA halen hahaha
idd alle wapens, en die comet auto (porsche)quote:Op maandag 6 juli 2009 09:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Er zijn 2 cheats die ik "ok" vind
Alle wapens, en een sjiekke motor
Alle wapens is gewoon funquote:Op maandag 6 juli 2009 09:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd alle wapens, en die comet auto (porsche)
oh ik vergat de annihilator natuurlijkquote:
Whehehe, die motor neem ik nooit... ik pak altijd die sjieke heli!quote:Op maandag 6 juli 2009 09:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Er zijn 2 cheats die ik "ok" vind
Alle wapens, en een sjiekke motor
Serieus? Whahahaquote:Op maandag 6 juli 2009 10:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh ik vergat de annihilator natuurlijk![]()
![]()
ging ik gsiteren daten met die Kate, hop de bar in, straal bezopen naar buiten, wordt ze gewoon dood gereden door een truck hahahaha
zit er trouwens geen kettingzaag in dit spel ? ben hem nog niet tegengekomenquote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 10:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zit er trouwens geen kettingzaag in dit spel ? ben hem nog niet tegengekomen
gelukkig had ik net gesavedquote:
Neequote:Op maandag 6 juli 2009 10:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zit er trouwens geen kettingzaag in dit spel ? ben hem nog niet tegengekomen
quote:Op maandag 6 juli 2009 10:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[..]
gelukkig had ik net gesaved
ik cheat wat af haha,quote:Op maandag 6 juli 2009 10:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Whehehe, die motor neem ik nooit... ik pak altijd die sjieke heli!![]()
Alleen als ik hem weer wil uitspelen, echt geen cheats hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
kut ik zie je plaatje nietquote:Op maandag 6 juli 2009 10:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee
Trouwens,
Wat zou jij veranderen aan deze samenstelling? En dat het dan ook nog betaalbaar blijft
Volgens mij kan je hiermee de nieuwste games spelen, toch?
[ afbeelding ]
Minder, welke image host zie je wel?quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[..]
ik cheat wat af haha,Whehe inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens, Fallout 3 (die Fat man), die mogen ze ook in GTA doen
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
photobucket ?quote:Op maandag 6 juli 2009 10:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Minder, welke image host zie je wel?
hehe, ja ik mis heel wat dingen in vergelijking tot san andreas. wel jammer, ma ja .....quote:Op maandag 6 juli 2009 10:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehe inderdaad
Trouwens, Fallout 3 (die Fat man), die mogen ze ook in GTA doen
Ik zou er nog 2 gig bij doenquote:Op maandag 6 juli 2009 10:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee
Trouwens,
Wat zou jij veranderen aan deze samenstelling? En dat het dan ook nog betaalbaar blijft
Volgens mij kan je hiermee de nieuwste games spelen, toch?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |