"Ik kies bewust"-logo'squote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:00 schreef tralalala het volgende:
Eens!
En die pauper "Ik kies bewust" logo's.![]()
Nog even en alle vette dingen worden verbannen uit de supermarkt, omdat dikke mensen zich niet kunnen beheersen.
Laatst was er nog in opspraak dat dikkere mensen in aanmerking zouden moeten komen voor een vergoeding voor sportenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:00 schreef tralalala het volgende:
Eens!
En die pauper "Ik kies bewust" logo's.![]()
Nog even en alle vette dingen worden verbannen uit de supermarkt, omdat dikke mensen zich niet kunnen beheersen.
Frituren zonder vet? Dat is toch gewoon grillen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:14 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WTF...........![]()
![]()
![]()
![]()
Het is de schuld van HALSEMA en vriendinnen !11![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja daar word ik schijt ziek vanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:25 schreef dagdag het volgende:
Ligt het trouwens aan mij, of is chips tegenwoordig ook niet meer te vreten omdat het zogenaamd in minder vet en zonnebloem olie gebakken is ?
Neem een McDonald's over zonder de Light frisdrankquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:33 schreef Gupje het volgende:
Zullen we een supermarktketen beginnen die principieel geen light producten verkoopt
Light zit wel wat in, zero niksquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:33 schreef Dragorius het volgende:
Oh enneh, kan iemand mij ook even uitleggen wat het verschil is tussen Cola Light en Cola Zero?
Light krijg je sneller kanker van.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:33 schreef Dragorius het volgende:
Oh enneh, kan iemand mij ook even uitleggen wat het verschil is tussen Cola Light en Cola Zero?
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Light krijg je sneller kanker van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |