Deel 100 is maanden geleden, kom je in deel 102 weer meedoen en dan gaat het ineens zo snel..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:07 schreef De_Hertog het volgende:
Tirana?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:38 schreef bork het volgende:
Palos de la Frontera
http://ca.wikipedia.org/wiki/Palos_de_la_Frontera
neuhquote:
Netjesquote:Op zaterdag 11 juli 2009 08:42 schreef Rollufie het volgende:
Kwame Nkrumah Memorial Park - Accra , Ghana
Het is duidelijk niet in Thailand, dat weet ik. De symbolen van tempeltje en lantaarnpalen zijn natuurlijkk niet lotusvormig,wat je in Thailand veel zien. Het standbeeld in de tempel is natuurlijk waarschijnlijk niet van een oude monnik.quote:
Die laatste foto is volgens mij inderdaad van de killing fields. De tempel kan ik ook niet vinden.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:40 schreef Blik het volgende:
Is het echt Phnom Penh, Cambodja?
Haal ik er niet uit
Die laatste foto moet van de Killing Fields zijn, maar die tempel kan ik ook nergens vinden. Heb toch 3 dagen door die stad heen gelopen...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:13 schreef loowie het volgende:
[..]
Die laatste foto is volgens mij inderdaad van de killing fields. De tempel kan ik ook niet vinden.
Het is een pleintje naast die heuvel waar een tempel op staat.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:29 schreef Blik het volgende:
[..]
Die laatste foto moet van de Killing Fields zijn, maar die tempel kan ik ook nergens vinden. Heb toch 3 dagen door die stad heen gelopen...
ben ook bij die tempel geweest, heeft weinig indruk op me gemaakt danquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:51 schreef Ruud het volgende:
[..]
Het is een pleintje naast die heuvel waar een tempel op staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |