Klacht: Het is 12 uur geweest, en ik sliep al!quote:GAST! Ligt ziggo eruit? Ik heb geen intern >.< CHECK VOOR ME
Omdat de waarde van de klacht daardoor 0% wordt?quote:
Sorryquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:26 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Omdat de waarde van de klacht daardoor 0% wordt?Tis hier geen verdomme geen ONZ.
scherpquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:29 schreef TNA het volgende:
En dan je bed uit gaan om er een topic over te openen
Whaa! Tofquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:26 schreef 3keernix het volgende:
NU kun je de echte helden van FOK! aanschouwen!
wat dacht je van internet op een telefoon ?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:29 schreef TNA het volgende:
Echt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:29 schreef TNA het volgende:
Dan nog, ik had m'n telefoon terug gelegd en weer gaan slapen mocht ik überhaupt wakker worden van een sms'je.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:31 schreef iFries het volgende:
[..]
wat dacht je van internet op een telefoon ?
In the left corner....quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan nog, ik had m'n telefoon terug gelegd en weer gaan slapen mocht ik überhaupt wakker worden van een sms'je.
Ik word er ook altijd wakker van hoor.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Echt.![]()
"Godverdomme, kanker op met je sms. Nou, meteen maar even uit bed en mijn computer opstarten, jezus, wat doet dat beeldscherm eigenlijk pijn aan mijn ogen omdat ik net geslapen heb"
![]()
Overigens, wakker worden wegens een bliepje dat je een sms binnen hebt is ook redelijk droevig.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik word er ook altijd wakker van hoor.
Maar je opent er iig niet een topic over!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik word er ook altijd wakker van hoor.
In mijn droom neem ik dan juist de telefoon op, ik heb een hele vette, met holograpisch beeldquote:
Ik slaap blijkbaar licht.quote:
Nee inderdaad, als het nou een uitzonderlijk leuk berichtje is geweest, aber nein.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Maar je opent er iig niet een topic over!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |