Kijk ik ben echt zooooo blij met mn mooie vriendin, maar dr is 1 probleem.
Ze is zooooooooooo mooi, echt zon meid die iedere jongen van mijn leeftijd (18) onderhand wel wil, ze heeft lang blond haar, blauwe ogen, enz enz, je kent het type wel.
Ik ben van mezelf al jaloers aangelegd, dus dat is al kut, maar zeker met haar, omdat ze zo prachtig is. Nou loopt ze met de warmte bijvoorbeeld in rokjes en als ik dan weet dat ze in een rokje naar de stad gaat voel ik me kut, echt flink kut.
Zo hoor ik net bijvoorbeeld dat ze 2 dagen geleden in een wachtkamer zat (tandarts) en dat daar een jongen meerdere keren achterom keek naar haar. En ook toen ze weg ging zei hij iets, maar dat heeft ze "gelukkig" niet verstaan.
Nou ben ik overdreven dat weet ik maar ik voel me daar serieus rottig over van binnen. Ik laat dat niet aan dr merken of in ieder geval niet te veel, maar probeer wel altijd zoveel mogelijk te weten te komen...
Wat kan ik hier aan doen? Ik maak het mezelf echt veel te moeilijk zo maar weet niet wat ik er tegen kan doen!
Ik weet ook dat ik me niet zo goed over mezelf voel, slecht eigenbeeld, en zij dus echt heel erg mooi is, dat zal vast 1 van de oorzaken zijn...
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!